W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ODWOŁANIE spotkania dla projektodawców przygotowujących projekty w ramach konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs" 25 listopada 2011 r.

Szczegółowe informacje dotyczące nowego terminu spotkania informacyjnego oraz terminu ogłoszenia konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 zostaną zamieszczone w grudniu 2011 r.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy że spotkanie informacyjne dla projektodawców przygotowujących projekty w ramach konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs" zaplanowane na 25 listopada 2011 r. zostaje odwołane.

Spotkanie zostaje odwołane w związku ze zmianami organizacyjnymi wprowadzanymi na mocy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Administracji i Cyfryzacji.

W związku z powyższym zmianie ulega również termin ogłoszenia konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs", pierwotnie przewidziany na drugą połowę listopada 2011 r.

Szczegółowe informacje dotyczące nowego terminu spotkania informacyjnego oraz terminu ogłoszenia konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 zostaną zamieszczone w grudniu 2011 r.

{"register":{"columns":[]}}