ODWOŁANIE spotkania dla projektodawców przygotowujących projekty w ramach konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs" 25 listopada 2011 r.
Szczegółowe informacje dotyczące nowego terminu spotkania informacyjnego oraz terminu ogłoszenia konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 zostaną zamieszczone w grudniu 2011 r.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy że spotkanie informacyjne dla projektodawców przygotowujących projekty w ramach konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs" zaplanowane na 25 listopada 2011 r. zostaje odwołane.
Spotkanie zostaje odwołane w związku ze zmianami organizacyjnymi wprowadzanymi na mocy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Administracji i Cyfryzacji.
W związku z powyższym zmianie ulega również termin ogłoszenia konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs", pierwotnie przewidziany na drugą połowę listopada 2011 r.
Szczegółowe informacje dotyczące nowego terminu spotkania informacyjnego oraz terminu ogłoszenia konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 zostaną zamieszczone w grudniu 2011 r.