W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Satysfakcja z obsługi i dostępu do informacji publicznej w urzędach Jednostek Samorządu Terytorialnego” - raport z badania omnibusowego zrealizowanego na zlecenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

W listopadzie 2011 TNS Pentor na zlecenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przeprowadziła po raz trzeci badanie typu Omnibus na temat satysfakcji z obsługi i dostępu do informacji publicznej w urzędach JST, w szczególności w zakresie dostępności, terminowości, komunikatywności, kompetencji, uprzejmości i prezencji urzędników.

Badanie przeprowadzono w dniach 18–24 listopada 2011 roku, na 961–osobowej, reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków. Do sondażu zostało wylosowanych 200 rejonów badawczych/ adresów startowych. Źródłem adresów jest Rządowe Centrum Ewidencji Ludności "Pesel" – dysponujące bazą adresową wszystkich mieszkańców kraju. Wywiady zrealizowano techniką wywiadu osobistego ("twarzą w twarz"), wspomaganego komputerowo (CAPI).

Wyniki badania zostały zestawione z wynikami badań zrealizowanych przez CBOS na zlecenie MSWiA w terminach 29 listopada – 6 grudnia 2006 roku, 28 listopada – 5 grudnia 2007 roku oraz 30 listopada – 8 grudnia 2010 roku.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z wynikami badania.

Materiały

„Satysfakcja z obsługi i dostępu do informacji publicznej w urzędach Jednostek Samorządu Terytorialnego” - raport z badania omnibusowego zrealizowanego na zlecenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
raport​_urzedy​_2011.pdf 0.78MB
{"register":{"columns":[]}}