W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie informacyjne dla projektodawców przygotowujących projekty w ramach konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs"

Departament Administracji Publicznej, pełniący funkcję Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2) dla Działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki organizuje spotkanie informacyjne dla projektodawców przygotowujących projekty w ramach konkursu nr 1/POKL/5.2.1/2011 „Doskonalenie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie wyników Wspólnej Metody Oceny (CAF) – konkurs", którego otwarcie nastąpi w drugiej połowie listopada.

Celem spotkania jest przedstawienie założeń konkursu na podstawie dokumentacji konkursowej (omówienie kryteriów konkursowych).

W związku z powyższym, mamy przyjemność Państwa zaprosić do wzięcia udziału w ww. spotkaniu. Odbędzie się ono 25 listopada 2011r., w sali kolumnowej Hotelu „Łazienkowskiego” przy ul. 29 Listopada 3b w Warszawie.

Zgłoszenie udziału proszę przesłać do 21 listopada br. na adres elektroniczny podany poniżej. Zgłoszenia przyjmuje Pan Cezary Maliszewski, adres poczty elektronicznej: cezary.maliszewski@mswia.gov.pl.

Materiały

Program spotkania
25​_11​_2011​_program​_spotkania​_dap​_MSWiA.pdf 0.16MB
{"register":{"columns":[]}}