W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie informacyjne dla wnioskodawców nt. projektów innowacyjnych - konkurs nr 3/POKL/5.2.1/2009/IN

Konkurs zamknięty „Monitorowanie jakości usług publicznych, m.in. poprzez wspieranie tworzenia wskaźników typu quality of governance, quality of life o zasięgu krajowym, wspieranie upowszechniania tzw. indeksów dobrej gminy oraz benchmarking” będzie tematem spotkania informacyjnego organizowanego przez Departament Administracji Publicznej MSWiA. Spotkanie odbędzie się w dniu 25 marca br. (czwartek) o godz. 11.00 w Warszawie, w sali konferencyjnej MSWiA, przy ul. Batorego 5 (wejście przez biuro przepustek od ul. Rakowieckiej).

W trakcie spotkania zaprezentowane zostaną szczegółowe założenia konkursu zamkniętego nr 3/POKL/5.2.1/2009/IN, procedura składania wniosków oraz zasady naboru projektów.

Wszystkich zainteresowanych wnioskodawców prosimy o zgłaszanie się telefoniczne pod numerem telefonu: 22 661 89 55 (zgłoszenia przyjmuje pani Maria Wojtas), bądź przesłanie zgłoszenia do poniedziałku 22 marca br. do godz. 12.00 za pomocą formularza zgłoszeniowego zamieszczonego poniżej.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc zgłoszenia do Instytucji Pośredniczącej drugiego stopnia będą potwierdzane telefonicznie bądź e-mailem do czasu wypełnienia limitu miejsc. W przypadku zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej uprzejmie prosimy o szczegółowe wypełnienie formularza i przesłane na adres e-mail: maria.wojtas@mswia.gov.pl
 
Departament Administracji Publicznej MSWiA pełni zadania Instytucji Pośredniczącej drugiego stopnia dla Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej. Informacje o konkursie znajdziecie Państwo również w zamieszczonym poniżej linku. 

{"register":{"columns":[]}}