W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Platforma zakupowa

W związku z postępującą elektronizacją zamówień publicznych Nadleśnictwo Białowieża informuje, że podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego jest Platforma Zakupowa.

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. 

Pracownicy odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych  będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.

Wszystkie postępowania  wraz z dokumentacją publikowane są na stronie  https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza 
Składanie ofert odbywa się również poprzez formularz dostępny na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza 
Pod tym linkiem dostępny jest regulamin korzystania z platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 

Zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej - Jak to wygląda w praktyce:

  • Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (np.: SWZ, OPZ i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia),
  • Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól składających się na formularz, klikając przycisk "Złóż ofertę", prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego.


W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie złożenie oferty zgodnie z art. 63 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych PZP (Dz.U. 2019 poz. 2019). 

Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza

Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań. 

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z:
Centrum Wsparcia Klienta
(pon. - pt. 8:00-17:00) 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.07.2021 09:19 MARIA NOWICKA-SZPAKOWICZ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aneta Zinkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 1.0 12.07.2021 09:19 MARIA NOWICKA-SZPAKOWICZ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}