W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta/st.referenta ds.administracyjno-gospodarczych.

Nadleśnictwo Borki ogłasza nabór na stanowisko pracy Referenta/Starszego referenta ds. administracyjno – gospodarczych.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-11-2024

Informacje o ofercie

Nadleśnictwo Borki ogłasza nabór na stanowisko pracy

Referenta/Starszego referenta ds. administracyjno – gospodarczych.

  1. Nazwa i siedziba Nadleśnictwa:

Nadleśnictwo Borki, ul. Dworcowa 8A; 11-612 Kruklanki

  1. Tryb prowadzenia naboru:
  1. Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie nr 49/2024 Dyrektora RDLP
    w Białymstoku z dnia 2 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych (DO.013.23.2024).

Warunki zatrudnienia:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z umową zawartą na czas określony
    6 miesięcy, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
  2. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy – listopad/grudzień 2024 r.
  3. Praca biurowa w siedzibie Nadleśnictwa Borki oraz w terenie Nadleśnictwa Borki od poniedziałku do piątku w godz. 7:15–15:15.
  4. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca przy monitorze może przekraczać cztery godziny dziennie.
  5. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

 Warunki zatrudnienia:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z umową zawartą na czas określony
    6 miesięcy, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
  2. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy – listopad/grudzień 2024 r.
  3. Praca biurowa w siedzibie Nadleśnictwa Borki oraz w terenie Nadleśnictwa Borki od poniedziałku do piątku w godz. 7:15–15:15.
  4. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca przy monitorze może przekraczać cztery godziny dziennie.
  5. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

Termin i miejsce składania ofert:

  1. Komplet dokumentów (w tym dane kontaktowe) należy składać w terminie do dnia 8 listopada 2024 r. do godziny 15:15.
  1. osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Borki, ul. Dworcowa 8A, 11-612 Kruklanki, od poniedziałku do piątku, w godz. od 07:15 - 15:15.
  2. poczta tradycyjną lub kurierską na adres siedziby Nadleśnictwa Borki.
  3. pocztą elektroniczną na adres borki@bialystok.lasy.gov.pl.
  1. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą: ,,Nabór na stanowisko referenta/starszego referenta ds. administracyjno - gospodarczych”.
  3. Informacje dodatkowe:
  4. Informacji w sprawie rekrutacji udziela Sekretarz nadleśnictwa lub stanowisko ds. pracowniczych.
  5. Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca uczestnikom kosztów związanych z naborem. Złożone dokumenty będzie można odebrać w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacji a po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
  6. Z  wybranym kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
  7. O miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie.
  8. Postepowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżaniu.
  9. Nadleśniczy Nadleśnictwa Borki zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Ubezpieczenia majątkowe - sporządzanie wniosku o ubezpieczenie mienia nadleśnictwa – środków trwałych, cennego majątku trwałego oraz inne niezbędne wnioski o ubezpieczenie mienia od szkód oraz odpowiedzialności cywilnej do Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Cuprum oraz zgłaszanie powstałych szkód.
  2. Odpowiedzialność materialna za magazyny nadleśnictwa - sporządzanie dokumentów obrotu materiałami w magazynie głównym i podmagazynach,
  3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów niskocennych: przyjmowanie na stan, likwidacja, przekazanie, rozchód, zmiana miejsca użytkowania, w tym naliczanie amortyzacji od środków trwałych, aktualizacja masek, kontrola pozycji planu i rodzajów inwentarza.
  4. Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych i magazynowych nadleśnictwa, rozliczanie przeprowadzonej inwentaryzacji.
  5. Prowadzenie ewidencji oraz naliczanie liczby punktów na umundurowanie przysługujących w ciągu roku dla pracowników nadleśnictwa zgodnie
    z zajmującym stanowiskiem, organizowanie oraz rozliczanie zakupów.
  6. Kierowanie samochodem służbowym typu BUS.
  7. Przestrzeganie ustawy o czasie pracy kierowców i zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego określonych w Kodeksie Drogowym, przepisach resortowych
    i wewnątrzzakładowych.
  8. Wykonywanie czynności związanych z obsługą codzienną pojazdu, w tym mycie
    i sprzątanie.
  9. Prowadzenie bieżącej obsługi technicznej, zlecanie do naprawy, eksploatowanie pojazdu zgodnie z przepisami.
  10. Prowadzenie drobnych prac konserwatorskich i napraw oraz usuwanie bieżących usterek w obiektach Nadleśnictwa.
  11. Dbanie o ład i porządek wokół budynku biurowego – usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń wokół biura nadleśnictwa (teren ogrodzony).
  12. Utrzymywanie terenu zielonego wokół siedziby nadleśnictwa, polegającego m.in. na koszeniu, podlewaniu, pieleniu itp.
  13. Odśnieżanie chodników, parkingów, podejść i podjazdów sprzętem Nadleśnictwa.
  14. Zabezpieczenie antypoślizgowe terenów utwardzonych (posypywanie solą, piaskiem).

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności i obowiązków.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: warmińsko-mazurskie
Nadleśnictwo Borki, ul. Dworcowa 8A; 11-612 Kruklanki

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich.
  2. Wykształcenie wyższe i minimum 2 lata stażu pracy.
  3. Znajomość obsługi programów komputerowych MS Office tj.: Word, Excel.
  4. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP).
  5. Znajomość pracy w EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją.
  6. Prawo jazdy kategorii B (posiadanie uprawnień minimum 5 lat).
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku  - konieczność wykonania badań psychotechnicznych.

Wymagania dodatkowe/fakultatywne:

  1. Podstawowa znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) w module Infrastruktura, Planowanie, Gospodarka Towarowa oraz SilpWeb.
  2. Ukończone studia wyższe, preferowane o kierunku: administracyjnym, leśnym lub kierunki pokrewne.
  3. Minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku.
  4. Ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.
  5. Od kandydata/ki oczekujemy ponadto:
    · wysokiej kultury osobistej,
    · komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
    · umiejętności organizacji pracy,
    · odpowiedzialności i rzetelności,
    · dyspozycyjności i dużej motywacji do pracy.
  6. Prawo jazdy kategorii B + E.
  7. Umiejętność samodzielnej obsługi i drobnych napraw powierzonego sprzętu.
  8. Praktyczne umiejętności techniczne (usuwanie usterek, drobne naprawy, konserwacje).

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. CV wraz z danymi teleadresowymi opatrzone własnoręcznym podpisem,
  2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. Kserokopie prawa jazdy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i doświadczenie zawodowe, potwierdzone przez kandydata „za zgodność
    z dokumentem będącym w moim posiadaniu”,,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, potwierdzone przez kandydata „za zgodność z dokumentem będącym w moim posiadaniu”,
  5. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP – załącznik nr 1,
  6. Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 2,
  7. Oświadczenie kandydata – załącznik nr 3,
  8. Do oferty mogą zostać dołączone inne dokumenty, w tym opinie, listy polecające
    lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Adres: ul.Dworcowa 8A, 11-612 Kruklanki

Materiały

Ogłoszenie o naborze.
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym(1)-1.pdf 0.25MB
Załączniki do naboru.
Załączniki​_do​_naborów-1.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2024 14:33 Marta Żołyniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Żołyniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy 2.0 25.10.2024 14:42 Marta Żołyniak
Oferta pracy 1.0 25.10.2024 14:33 Marta Żołyniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}