W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjnych

Nadleśniczy Nadleśnictwa Brzeziny ogłasza nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy referent ds. administracyjnych (Umowa na zastępstwo).

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 21-06-2023

Informacje o ofercie

Oferta pracy na stanowisku referenta ds. administracyjnych (umowa na zasępstwo).

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie gospodarki majątkiem trwałym i niskocennymi składnikami
majątku, a w szczególności:
a) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i noskocennych składników
majątku,
b) Naliczanie amortyzacji i umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Sporządzanie w SILP dokumentów przychodów-rozchodowych środków
trwałych oraz niskocennych składników majątku, między innymi: OT, PT,
ZM, LT i LN,
d) Branie udziału w pracach dotyczących przygotowania i rozliczenia
inwentaryzacji składników majątkowych (z zakresu merytorycznego
działania), w tym w szczególności uzgadniać stany środków trwałych
i niskocennych składników majątku z materialnie odpowiedzialnymi
osobami, drukować arkusze spisu z natury, ustalać różnice
inwentaryzacyjne,
e) Sporządzać wykaz majątku do ubezpieczenia.
2. Całościowe prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową
nadleśnictwa, w tym:
a) Wyliczanie należnego podatku od nieruchomości,
b) Obliczanie stawek czynszu,
c) Tworzenie umów na najem nieruchomości
d) Obsługa osób w sprawie obsługi kancelarii leśnictw.
3. Kontrola merytoryczna oraz rozliczanie faktur z zakresu swojego działania.
4. Sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Biuro Nadleśnictwa Brzeziny, Kaletnik ul. Główna 3, 95-040 Koluszki

Wymagania

A.Niezbędne wymagania:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw
publicznych.
2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku pracy.
3. Wykształcenie minimum średnie: leśne, administracyjne.
4. Znajomość obsługi programów użytkowych: Word, Excel.
5. Znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz pakietu biurowego
MS Office (m. Word, Excel, Outlook);
6. Umiejętność tworzenia pism urzędowych;
7. Znajomość systemu EZD PUW.


B.Wymagania dodatkowe:
1.Wykształcenie wyższe: leśne lub administracyjne.
2.Odbyty staż w Lasach Państwowych.
3.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku potwierdzone
odpowiednimi dokumentami.
4.Odpowiednie predyspozycje osobowe tj. sumienność, dokładność,
dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
5.Inne dodatkowe uprawnienia, szkolenia, kwalifikacje przydatne na stanowisku
pracy objętym rekrutacją.

Wymagane dokumenty

1. CV wraz z listem motywacyjnym.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych
w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych.
3. Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny
dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, potwierdzające
minimalny staż pracy określony dla stanowiska.
4. Ewentualnie kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe
kwalifikacje, np. kursy, szkolenia.
5. Oświadczenie kandydata (wg załączonego wzoru):
 Oświadczenie potwierdzające znajomość obsługi oprogramowania
użytkowego wykorzystywanego na stanowisku biurowym.
 Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do
czynności prawnych i o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
stanowisku do spraw inwestycji oraz zamówień publicznych,
 Oświadczenie kandydata – pisemna zgoda na poddanie się procedurze
kwalifikacyjnej zgodnie z art. 4 pkt 11 Rozrządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, s.1, sprostowanie: Dz.Urz.UE L 127 z
23.05.2018, s. 2).
Oświadczenia, CV, list motywacyjny dołączone do oferty należy opatrzeć
własnoręcznym podpisem. W przypadku zakwalifikowania oferty do II etapu naboru,
kandydat ma obowiązek okazać się oryginałami dokumentów, których kserokopie
zawierała złożona oferta.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

ogłoszenie nabór zewnętrzny 07.06.2023
Ogłoszenie​_nabór​_zewnętrzny 07.06.2023.pdf 0.13MB
załącznik nr 1 kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP 07.06.2023
załącznik​_nr 1​_-Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata​_na​_pracownika​_LP.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 klauzula 07.06.2023
Załącznik Nr​_2 Klauzula.docx 0.03MB
Załącznik nr 3 oświadczenie 07.06.2023
ZaŁącznik nr 3​_oświadczenie.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.05.2022 09:38 Grzegorz Marczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Dziedzic
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy 5.0 07.06.2023 14:46 Grzegorz Marczyński
Oferta pracy 4.0 07.06.2023 14:43 Grzegorz Marczyński
Oferta pracy 3.0 11.05.2023 12:37 Grzegorz Marczyński
Oferta pracy 2.0 28.04.2023 17:31 Grzegorz Marczyński
Oferta pracy 1.0 26.05.2022 09:38 Grzegorz Marczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}