Tytuł/stanowisko: Starszy referent ds administracyjnych
Nadleśnictwo Cewice ul. Wincentego Witosa 39, 84-312 Cewice ogłasza nabór wewnętrzny na stanowisko starszego referenda ds. administracyjnych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatówInformacje o ofercie
Adresaci naboru:
W naborze mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu ogłoszenia o naborze na stanowisko (rekrutacja wewnętrzna).
Warunki zatrudnienia:
1. Termin rozpoczęcia pracy ustala się najpóźniej na dzień 01.06.2024 r.
2. Zatrudnienie oparte jest na umowie o pracę na pełny etat, na czas określony w celu zastępstwa pracownika na stanowisku ds. administracyjnych na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (zgodnie z art. 25¹ § 4 pkt.1KP) do dnia powrotu osoby zastępowanej.
3. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Cewice.
4. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej.
5. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w LP.
6. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy.
7. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach.
8. Świadczenia socjalne dla pracowników.
9. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
10. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego
Pracy dla pracowników PGL LP.5. Grupowe ubezpieczenie zdrowotne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku),
2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego
stażu zawodowego.
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych –
załącznik nr 1.
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy – załącznik nr 2.
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku starszego referenta ds. administracyjnych – załącznik nr 3.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
Zakres obowiązków
Ogólny zakres obowiązków:
1. Prowadzenie składnicy akt.
2. Prowadzenie ubezpieczenia składników majątkowych Nadleśnictwa.
3. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników.
4. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia środków i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa.
5. Prowadzenie prac związanych z ewidencją i rozliczaniem transportu Nadleśnictwa.
6. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystywaniem samochodów prywatnych w celach służbowych.
7. Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i bezpłatnego korzystania z mieszkań, budynków i budowli.
8. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych.
9. Sporządzanie deklaracji podatkowej od nieruchomości,
10. Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych związanych z zakresem powierzonych obowiązków.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie: wyższe po stażu pracy lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy, Preferowane wykształcenie z zakresu administracji, ekonomiczne lub pokrewne.
2. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook).
3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP znakowy i SILP Web.
4. Posiadanie pełni praw do dokonywania czynności cywilno-prawnych.
5. Obywatelstwo polskie.
6. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
2. Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
3. Predyspozycje osobowe jak : sumienność, dokładność, rzetelność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
4. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku),
2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego
stażu zawodowego.
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych – załącznik nr 1.
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy – załącznik nr 2.
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku starszego referenta ds. administracyjnych – załącznik nr 3.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
Benefity
1. Termin rozpoczęcia pracy ustala się najpóźniej na dzień 01.06.2024 r.
2. Zatrudnienie oparte jest na umowie o pracę na pełny etat, na czas określony w celu zastępstwa pracownika na stanowisku ds. administracyjnych na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (zgodnie z art. 25¹ § 4 pkt.1KP) do dnia powrotu osoby zastępowanej.
3. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Cewice.
4. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej.
5. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w LP.
6. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy.
7. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach.
8. Świadczenia socjalne dla pracowników.
9. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
10. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP.5. Grupowe ubezpieczenie zdrowotne.
Termin i miejsce składania ofert:
1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Cewice lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny :
Nadleśnictwo Cewice
ul. Wincentego Witosa 39, 84-312 Cewice
w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 28.05.2024 r. do godz. 14:00
z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego referenta ds. administracyjnych”.
2. Dokumenty składane droga elektroniczną lub złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną decyduje data i godzina wpływu dokumentów do nadleśnictwa.
3. Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani, przechowuje się przez okres 30 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym czasie zostaną zniszczone.
4. Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca uczestnikom kosztów związanych z naborem.
5. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u Sekretarza Nadleśnictwa – numer telefonu 59/ 861-34-40 lub Specjalisty ds. Pracowniczych, Kadr i BHP - numer telefonu 59/ 861-34-41 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
6. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do procedury naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub listownie (drugi etap naboru).
7. Postępowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu i odwołaniu.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Cewice zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru
na każdym etapie, bez podania przyczyny.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Specjalista ds. Pracowniczych, Kadr i BHP
- Telefon: 8613441
- e-mail: izabela.smigielska@gdansk.lasy.gov.pl
- Adres: Nadleśnictwo Cewice
Materiały
Załącznik 1 Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LPZałącznik_1_Kwestionariusz_osobowy_kandydata_na_pracownika_LP.docx 0.03MB Załącznik 2 Klauzula informacyjna RODO PGL LP kandydat
Załącznik_2_Klauzula_informacyjna_RODO_PGL_LP_kandydat.docx 0.02MB Załącznik 3 -oświadczenie kandydata o korzystaniu z praw
Załącznik__3_-_oświadczenie_kandydata_o_korzystaniu_z_praw.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.05.2024 14:19 piotr.krawiec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Izabela Śmigielska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze wewnętrznym | 2.0 | 18.06.2024 07:20 GRAŻYNA KRAWIEC |
Ogłoszenie o naborze wewnętrznym | 1.0 | 20.05.2024 14:19 piotr.krawiec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP