W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. Administracyjnych

Nadleśnictwo Chocianów ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko Referenta ds. Administracyjnych w dziale Administracyjno - Gospodarczym

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 22-12-2021

Informacje o ofercie

1) Wymagane dokumenty wraz z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i adresem poczty e-mail należy przesłać drogą pocztową lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 22 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 na adres: Nadleśnictwo Chocianów, ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów lub e-mail: chocianow@wroclaw.lasy.gov.pl z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Referent ds. administracyjnych”.
2) Do udzielania informacji na temat rekrutacji upoważniona jest p.o. Specjalista ds. pracowniczych Beata Oleksy tel. 76 8183 500.
3) Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po przeanalizowaniu ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie o terminie jego przeprowadzenia.

Zakres obowiązków

1) prowadzenie całości spraw związanych z obsługą sekretariatu biura Nadleśnictwa Chocianów, a w szczególności:
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji w systemie EZD, a także prowadzenie składu chronologicznego,
- wysyłka korespondencji,
- obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej Nadleśnictwa Chocianów znajdującą się na ePUAP,
- obsługa centrali telefonicznej, telefaxu, poczty elektronicznej,
2) prowadzenie sekretariatu do obsługi interesantów, Nadleśniczego oraz Zastępcy Nadleśniczego, w tym zaopatrzenia w napoje oraz artykuły spożywcze,
3) prowadzenie rejestru spraw Nadleśniczego zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną oraz prowadzenia rejestru wydanych decyzji i zarządzeń Nadleśniczego,
4) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem nadleśnictwa i gospodarką magazynową a w szczególności czuwanie nad: ewidencją zapotrzebowań, zamówieniami, zaopatrzeniem, dostawami, rozliczeniami i kontrolą merytoryczną dokumentów potwierdzających dostawy umundurowania, odzieży ochronnej, płytek do numerowania drewna, materiałów biurowych itp.,
5) sprawdzanie i merytorycznie rozliczanie faktur za usługi i dostawy w zakresie swojego działania,
6) prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych,
7) prowadzenie biblioteczki Nadleśnictwa oraz zaopatrywanie w prasę i wydawnictwa fachowe,
8) prowadzenie archiwum zakładowego,
9) prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem nadleśnictwa w pieczęcie oraz ich ewidencja,
10) prowadzenie spraw związanych z zakupem, remontami, utrzymaniem oraz eksploatacją ciągników oraz środków transportowych Nadleśnictwa.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Nadleśnictwo Chocianów

Wymagania

Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie, (preferowane ukończone studia wyższe z zakresu: administracji, ekonomii, leśnictwa, ochrony środowiska lub pokrewne),
2) doświadczenie zawodowe w dziale administracyjno – gospodarczym (lub tożsamym), minimum 1 rok,
3) umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych,
4) posiadanie prawa jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych związanych z gospodarką leśną i uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Lasach Państwowych,
2) umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz zastosowania właściwych przepisów prawa w zależności od rodzaju sprawy,
3) znajomość obsługi komputera i innych urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania MS Office, World, Excel, Outlook,
4) odpowiednie predyspozycje osobowe tj. sumienność, dokładność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
5) rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiazywania problemów.

Wymagane dokumenty

1) CV,
2) list motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i adresem poczty e-mail, opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1),
4) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (załącznik nr 2),
5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich oraz o niekaralności (załącznik nr 3),
6) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia
7) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B.

Warunki pracy:
1) umowa o pracę na czas określony 1 roku z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (od godz.7.00 do godz. 15.00)
3) podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
4) świadczenia socjalne i zdrowotne.

Dodatkowe informacje:
1) Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca uczestnikom kosztów związanych z naborem.
2) W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszeni kandydaci wybrani po pierwszym etapie tj. po ocenie ofert kandydatów.
3) Po zakończeniu procedury naboru, komisyjnie niszczone są wszystkie dokumenty przesłane przez kandydatów za wyjątkiem dokumentów kandydata wyłonionego w naborze.
4) Postepowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu i odwołaniu.
5) Nadleśniczy Nadleśnictwa Chocianów zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym
Ogłoszenie​_zewnętrzne​_-​_referent​_ds​_administracyjnych.pdf 0.29MB
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz kandydata
Załącznik​_nr​_1​_-​_Kwestionariusz​_kandydata​_na​_pracownika.pdf 0.22MB
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna
Załącznik​_nr​_2​_-​_Klauzula​_informacyjna.docx 0.03MB
Złącznik nr 3 - Oświadczenie
Załącznik​_nr​_3​_-​_Oświadczenie.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2021 10:31 FABIAN JEDA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Fabian Jeda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referent ds. administracyjnych 1.0 07.12.2021 10:31 FABIAN JEDA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}