Tytuł/stanowisko: Nabór zewnętrzny na stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych
Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia nr 18 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 18.06.2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie, znak spr.:DO.1101.6.2020.
Informacje o ofercie
1) umowa o pracę - na czas określony, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00,
3) praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
Zakres obowiązków
Opis stanowiska (zakres ważniejszych zadań):
- Prowadzenie spraw inwestycyjno-remontowych obiektów nadleśnictwa (dróg, budynków, osad leśnych i innych obiektów infrastruktury technicznej i leśnej).
- Przygotowanie, realizacja rozliczanie inwestycji i remontów dróg, budowli i innych obiektów infrastruktury leśnej.
- Sporządzanie sprawozdań, oświadczeń, deklaracji, meldunków zgodnie ze swoim zakresem czynności.
- Prowadzenie spraw związanych z transportem Nadleśnictwa - zlecanie napraw, nadzorowanie zakupu części, wyposażenia i oprzyrządowania na potrzeby środków transportu i maszyn szkółkarskich.
- Organizowanie zakupu nowych środków transportu, maszyn i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby gospodarki leśnej oraz biura nadleśnictwa.
- Prowadzenie spraw w zakresie łączności telefonicznej.
- Realizowanie zagadnień z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami i wodno-ściekowej (gospodarcze korzystanie ze środowiska).
- Merytoryczna kontrola dokumentów - faktur, rachunków w zakresie swojego działania.
- Znajomość Prawa zamówień publicznych w zakresie powierzonych obowiązków.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: zachodniopomorskieWymagania
Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- wykształcenie wyższe i minimum 2 lata stażu pracy lub średnie i 3 lata stażu pracy,
- znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook).
Wymagania dodatkowe (preferowane):
- wykształcenie wyższe techniczne, administracyjne lub leśne,
- doświadczenie zawodowe i znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B,
- podstawowa znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP),
- predyspozycje osobowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, chęć samodoskonalenia się pogłębiania wiedzy.
Wymagane dokumenty
-
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem.
- CV zawierające informacje o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celów rekrutacji danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierza z własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji - (załącznik nr 1),
- kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP - (załącznik nr 2),
- do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Benefity
1) podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
2) świadczenia socjalne i zdrowotne.
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 18.02.2022 r. do godz. 15:00:
- osobiście, w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Nadleśnictwa Dobrzany, ul. Stargardzka 3, 73-130 Dobrzany, w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku,
- elektronicznie, na adres: dobrzany@szczecin.lasy.gov.pl ,
- pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Dobrzany, ul. Stargardzka 3, 73-130 Dobrzany (o dacie wpływu decyduje data stempla pocztowego).
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą: „Nabór na stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych”
Informacje dodatkowe:
-
- Złożone dokumenty będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Dobrzany zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów. O terminie rozmowy zostaną poinformowani.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Dobrzany informuje, że nie odsyła dokumentów aplikacyjnych, jeśli kandydat nie zaznaczy tego w ofercie. Nieodesłane dokumenty będą trwale zniszczone po upływie 2 tygodni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego, jeżeli kandydat nie zgłosi się po ich odbiór osobiście.
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Dobrzany zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie, bez podania przyczyny.
- Nadleśnictwo Dobrzany nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją.
Do udzielania informacji w sprawie naboru upoważniona jest Pani Agata Pieczyńska – Specjalista ds. pracowniczych – tel. 915620133 wew.131.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agata Pieczyńska - Specjalista ds. pracowniczych
- Telefon: 91 5620 133
- e-mail: dobrzany@szczecin.lasy.gov.pl
- Adres: Nadleśnictwo Dobrzany, ul. Stargardzka 3, 73-130 Dobrzany
Materiały
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko ds. administracyjno-gospodarczychOgłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_ds_administracyjno-gospodarczych_w_Nadleśnictwie_Dobrzany.pdf 0.11MB Załącznik nr 1 - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik_nr_1.pdf 0.27MB Załącznik nr 2 - kwestionariusz osobowy
Załącznik_nr_2.pdf 0.42MB Załącznik nr 3 - informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Załącznik_nr_3.pdf 0.20MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.02.2022 11:28 ROBERT KAWA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Robert Kawa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór zewnętrzny na stanowisko ds.administracyjno-gospodarczych | 1.0 | 03.02.2022 11:28 ROBERT KAWA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP