W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy referent w dziale finansowo – księgowym, - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia nr 18 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 18.06.2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie zn. spr.: DO.1101.6.2020.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 18-08-2023

Informacje o ofercie

Rekrutacja skierowana jest do wszystkich osób spełniających kryteria.

Zakres obowiązków

1) Obrót drewnem
     a) rozchód drewna na podstawie obowiązujących dokumentów:
         - kwitu wywozowego (KW),
         - asygnaty (As),
         - kwitu podwozowego (KP),
         - faktury VAT,
         - pobrania, posiadającego cechy asygnaty w przypadku wydania
         - drewna na deputaty, na potrzeby własne.
2) Ewidencja produktów niedrzewnych.
3) Fakturowanie należności z tytułu sprzedaży drewna, produktów niedrzewnych (stroisz, choinki), sadzonek i nasion, wystawianie faktur VAT RR, zestawienia sprzedaży na podstawie paragonów.
4) Rozliczanie reklamacji na podstawie protokołu reklamacyjnego otrzymanego z działu gospodarki leśnej.
5) Prowadzenie sprzedaży detalicznej przy użyciu kasy fiskalnej w nadleśnictwie, prowadzenie ewidencji korekt i pomyłek.
6) Przechowywanie i kontrola dostarczonych przez leśniczych raportów dobowych i miesięcznych z kas rejestrujących sprzedaż drewna.
7) Kontrola gwarancji bankowych oraz innych zabezpieczeń firm kupujących drewno dla których nadleśnictwo jest koordynatorem, przesyłanie informacji o potrzebie blokady sprzedaży drewna.
8) Sporządzanie miesięcznych sprawozdań:
    a) LPIO 9 - Zestawienie obrotów drewna;
    b) Deklaracja Intrastat - zbieranie informacji i ustalanie stanu transakcji wewnątrzwspólnotowych;
    c) Sprawozdanie C-01 o cenach producentów wyrobów i usług;
9) Bieżąca analiza należności ze sprzedaży drewna - kontrolowanie i uzgadnianie należności z kontrahentami.
10) Przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji drewna, składników objętych ewidencja ilościową (materiały do grodzeń, sadzonki, nasiona itp.).
11) Prowadzenie w podsystemie „Gospodarka Towarowa” ewidencji i kontroli obrotu sadzonkami, ewidencji materiałów i kosztów związanych z przerobem - grodzenie upraw leśnych, słupki.
12) Przechowywanie, ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania według ich rodzaju: druki wyjściowe z rejestratora: asygnaty, kwity wywozowe, kwity podwozowe, kwity zrywkowe, specyfikacje manipulacyjne.
13) W celu zachowania poprawności ewidencji należności na bieżąco wyrównywanie otwartych pozycji.
14) Wystawianie i ewidencjonowanie w systemie SILP poleceń korygujących (PK) zapisy księgowe ilościowe i wartościowe pomiędzy kontami rzeczowymi i osobowymi, miejscami powstawania kosztów oraz wprowadzające zapisy dotyczące zdarzeń gospodarczych z zakresu gospodarki towarowej.
15) Prowadzenie w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD, spraw z zakresu swojego działania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16) Weryfikacja i uzgadnianie przed zakończeniem okresu sprawozdawczego za dany miesiąc obrotów na kontach z zakresu swojego działania.
17) Wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego mających związek z wykonywaną pracą.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
Siedziba Nadleśnictwa Dobrzany, ul Stargardzka 3, 73-130 Dobrzany

Wymagania

 Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
1) wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość;
2) doświadczenie zawodowe: 1 rok stażu pracy - wykształcenie wyższe, 3 lata pracy - wykształcenie średnie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku.


Wymagania dodatkowe (preferowane):
1) znajomość planu kont i polityki rachunkowości PGL LP, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług (VAT);
2) znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
3) podstawowa znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP, SILP Web);
4) znajomość obsługi systemu EZD;
5) znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na aplikowanym stanowisku;
6) ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem;
7) predyspozycje osobowe: sumienność, komunikatywność, punktualność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej);
4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celów rekrutacji danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierza z własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji (załącznik nr  1);
5) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP (załącznik nr 2);
6) oświadczenie kandydata na wolne stanowisko pracy (załącznik nr 3);
7) Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

Benefity

1) umowa o pracę – na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika;
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00;
3) praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie;
4) możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy;
5) świadczenia socjalne i zdrowotne.

Termin i miejsce składania ofert oraz informacje dodatkowe

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 18.08.2023 r., do godz. 15:00;
1) osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nadleśnictwa Dobrzany, ul. Stargardzka 3, 73-130 Dobrzany, w godzinach 7:00-15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku;
2) elektronicznie, na adres: dobrzany@szczecin.lasy.gov.pl;
3) pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Dobrzany, ul. Stargardzka 3, 73-130 Dobrzany.
Każdą z form przesłania ofert należy opatrzyć dopiskiem:
„Nabór na stanowisko starszego referenta - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa”.
W przypadku wysyłania oferty pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną lub dostarczenia dokumentów osobiście decyduje data wpływu do Nadleśnictwa Dobrzany.

Informacje dodatkowe:
1) kandydat zobowiązany jest do zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Nadleśnictwie Dobrzany stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej oferty;
2) dokumenty złożone w terminie będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej;
3) dokumenty, które wpłyną po wyżej wskazanym terminie nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego, a złożone w kopertach bez ich otwierania zostaną zwrócone na adres korespondencyjny nadawcy;
4) dokumenty kandydatów, których oferty zostaną odrzucone pozostaną do odbioru w siedzibie Nadleśnictwa Dobrzany przez 14 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania rekrutacyjnego, po tym terminie zostaną trwale zniszczone lub odesłane – jeżeli kandydat zaznaczy to w ofercie;
5) dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych;
6) Nadleśniczy Nadleśnictwa Dobrzany zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów;
7) Nadleśniczy Nadleśnictwa Dobrzany zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie, bez podania przyczyny;
8) Nadleśnictwo Dobrzany nie zwraca kandydatom kosztów związanych z naborem;
9) do udzielania informacji w sprawie naboru upoważniona jest Pani Agata Pieczyńska – specjalista ds. pracowniczych tel. 91 5620 133 wew. 131.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na czas zastępstwa
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym-​_umowa​_na​_czas​_zastępstwa.pdf 0.13MB
Załączniki do ogłoszenia o naborze na czas określony
załączniki​_do​_naboru​_zewnętrznego​_-​_zastępstwo​_.pdf 0.51MB
Załączniki do ogłoszenia o naborze na czas określony
załączniki​_do​_naboru​_zewnętrznego​_-​_zastępstwo​_.doc 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.07.2023 10:35 ROBERT KAWA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Kawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór zewnętrzny na stanowisko starszego referenta na czas określony 2.0 24.07.2023 10:36 ROBERT KAWA
Nabór zewnętrzny na stanowisko starszego referenta na czas określony 1.0 24.07.2023 10:35 ROBERT KAWA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}