Deklaracja dostępności
Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl
Data publikacji strony internetowej: 2012-07-01.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2019-03-06.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- brak alternatywy dla treści nietekstowych (filmy, nagrania dźwiękowe, obrazy fotograficzne, grafiki i infografiki);
- na stronie występują elementy o niewystarczającym minimalnym kontraście.
Oświadczenie sporządzono dnia 2020.07.20 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Deklaracja dostępności architektonicznej budynku biura Nadleśnictwa
Nadleśnictwo Garwolin, Miętne ul. Główna 3, 08-400 Garwolin
Budynek usytuowany jest na ogrodzonej działce, wjazd na teren działki od strony ul. Głównej przez bramę droga wewnętrzną asfaltową.
Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne, oraz piwnicę. Standardowe godziny przebywania pracowników na terenie budynku to godziny 08:00 – 16:00.
Wejście główne do budynku znajduje się przy wewnętrznej drodze asfaltowej . Wyjście usytuowane jest na poziomie 13 schodów przed drzwiami głównymi. Drzwi wejściowe do budynku posiadają szerokość 140 cm. Budynek posiada również wejście techniczne, do którego dostęp mają tylko pracownicy biura.
Korytarze przebiegają na różnych poziomach przez długość całego piętra i maja szerokość 140 cm.
Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu znajdującym się przed budynkiem. Na parkingu nie ma wyznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Osoby takie są obsługiwane przez osobę, z którą były wcześniej umówione przed budynkiem Nadleśnictwa.
Drzwi do pomieszczeń biurowych bez progów o szerokości 90 cm. Na każdym piętrze znajduje się hol o szerokości
W budynku nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
Po budynku można poruszać się z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników posługujących się językiem polskim, jedna osobo posługuje się także językiem angielskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.
Istnieje możliwość skorzystania ze wsparcia tłumacza (na miejscu lub online) pod warunkiem umówienia wizyty i zgłoszenia takiej potrzeby co najmniej 5 dni wcześniej.
W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazane jest kontakt telefoniczny na nr +25 684 11 40 lub e-mailowo na adres garwolin@warszawa.lasy.gov.pl
- Pierwsza publikacja:
- 19.10.2021 15:08 ANNA BOLESTA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Bolesta
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 19.10.2021 15:08 ANNA BOLESTA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP