Tytuł/stanowisko: Nabór na wolne stanowisko ref./spec. d.s. administracyjnych
Nabór na wolne stanowisko ref./spec. d.s. administracyjnych
Informacje o ofercie
Nabór na wolne stanowisko ref./spec. d.s. administracyjnych
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie sekretariatu Nadleśnictwa, w tym:
- przyjmowanie interesantów,
- obsługa urządzeń biurowych,
- odbieranie telefonów,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,
- przyjmowanie, rejestrowanie, i wysyłka korespondencji w systemie elektronicznego
zarządzania dokumentacją EZD
- ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej,
- segregowanie poczty internetowej,
- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów firmowych
2. Umawianie spotkań i prowadzenie terminarza spotkań Nadleśniczego
3. Prowadzenie biblioteczki Nadleśnictwa
4. Prowadzenie ewidencji pieczątek
5. Prowadzenie rejestru umów i zamówień
6. Obsługa narad, szkoleń i spotkań służbowych organizowanych przez nadleśnictwo
7. Sporządzanie dzienników obecności oraz harmonogramów pracy robotników
administracji
8. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniem prasy, czasopism, publikacji.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
obywatelstwo polskie
- korzystanie w pełni z praw publicznych.
- wykształcenie średnie i minimum 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji- znajomość
obsługi komputera, a w szczególności pakietu MS Office, World, Excel, Outlook
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku pracy.
- pełna zdolność do czynności prawnych,
Wymagania dodatkowe/fakultatywne:
- znajomość EZD Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- ukończone/ w trakcie kształcenie w kierunku: administracyjnym lub pokrewne
- znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP)
- ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem
- posiadanie prawa jazdy kat. B
Wymagane dokumenty
a) list motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i adresem
poczty e-mail, opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) CV
c) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych
(załącznik nr 1)
d) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje
zawodowe, ukończone kursy, szkolenia.
e) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (załącznik nr 2)
f) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich oraz
o niekaralności (załącznik nr 3)
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anita Peszek
- Telefon: 74 872 24 52
- Adres: 57-430 Jugów; ul. Główna 149
Materiały
ogłoszenie_naboru-refspec_ds_administracjiogłoszenie_naboru-refspec_ds_administracji.pdf 0.22MB kwestionariusz_LP_dla_kandydata
kwestionariusz_LP_dla_kandydata.pdf 0.28MB oswiadczenia_kandydata
oswiadczenia_kandydata.doc 0.03MB Zał_nr_2_Klauzula_informacyjna_dla_kandydata_ubiegającego_się_o_zatrudnienie_wPGL_LP
Zał_nr_2_Klauzula_informacyjna_dla_kandydata_ubiegającego_się_o_zatrudnienie_wPGL_LP.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.07.2024 11:45 MARIOLA MIŚKIEWICZ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jugów
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ref./spec. ds. administracyjnych | 3.0 | 12.07.2024 11:49 MARIOLA MIŚKIEWICZ |
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ref./spec. ds. administracyjnych | 2.0 | 12.07.2024 11:46 MARIOLA MIŚKIEWICZ |
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ref./spec. ds. administracyjnych | 1.0 | 12.07.2024 11:45 MARIOLA MIŚKIEWICZ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP