W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjnych

Nabór jest prowadzony w oparciu o Zarządzenie nr 1/2023 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 9 stycznia 2023 roku, w sprawie zasad naboru na wakujące stanowiska pracy w warunkach obowiązywania spójnej polityki kadrowej w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 22-05-2024

Informacje o ofercie

III. Adresaci naboru:
W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy zatrudnieni
na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu podpisania ogłoszenia o
naborze na stanowisko (rekrutacja wewnętrzna).

Zakres obowiązków

VI. Ogólny zakres obowiązków:
1. Prowadzenie składnicy akt,
2. Prowadzenie ubezpieczenia składników majątkowych Nadleśnictwa,
3. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników,
4. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia środków i sortów BHP dla pracowników
Nadleśnictwa,
5. Prowadzenie całokształtu prac związanych z ewidencją i rozliczaniem transportu
nadleśnictwa,
6. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystywaniem samochodów prywatnych w
celach służbowych,
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z umowami najmu i bezpłatnego
korzystania z mieszkań, budynków i budowli,
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych,
9. Sporządzanie deklaracji podatkowej od nieruchomości,
10. Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych związanych z zakresem powierzonych obowiązków.

Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Nadleśnictwo Kartuzy ul. Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4, 83-300 Kartuzy

Wymagania

IV. Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie: wyższe lub średnie (preferowane z zakresu administracji,
ekonomiczne lub pokrewne) i co najmniej 2 lata stażu pracy,
2. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook),

3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP znakowy
i SILP Web,
4. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich,
5. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
V. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
2. Umiejętność efektywnej organizacji pracy,
3. Predyspozycje osobowe jak : sumienność, dokładność, rzetelność, dyskrecja,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
4. Posiadanie prawa jazdy kategorii B

Wymagane dokumenty

VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane
stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku),
2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i
w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i
kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego
stażu zawodowego,
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych –
załącznik nr 1,
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do
pracy – załącznik nr 2,
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej
zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracyjnych – załącznik nr 3.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być
opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii
wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed
rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

Benefity

VII. Na proponowanym stanowisku oferujemy:
1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: maj 2024 r.
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony 1 roku z
możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3. Pracę w pełnym wymiarze czasu,
4. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Kartuzy,
5. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,
6. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami
wynagradzania obowiązującymi w LP,
7. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy,
8. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach,
9. Świadczenia socjalne dla pracowników,
10. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
11. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego
Pracy dla pracowników PGL LP.

Termin i miejsce składania ofert:

1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Kartuzy lub
pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny :
Nadleśnictwo Kartuzy
ul. Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4
83-300 Kartuzy,
w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 22.05.2024 r. do godz. 14:00
z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych”.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Kartuzy zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru
na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Nabór​_wewnętrzny-​_referent​_ds​_administracyjnych
Nabór​_wewnętrzny-​_referent​_ds​_administracyjnych.pdf 0.29MB
Załącznik​_nr​_1​_-​_​_kwestionariusz
Załącznik​_nr​_1​_-​_​_kwestionariusz.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_3​_-​_oświadczenie
Załącznik​_nr​_3​_-​_oświadczenie.docx 0.02MB
Nabór​_wewnętrzny-​_referent​_ds​_administracyjnych
Nabór​_wewnętrzny-​_referent​_ds​_administracyjnych.pdf 0.29MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.05.2024 11:22 Beata Beczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Ossowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór wewnętrzny na stanowisko Referenta ds. administracyjnych 1.0 08.05.2024 11:22 Beata Beczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}