W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracji (nabór wewnętrzny)

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubartów ogłasza nabór wewnętrzny na stanowisko REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 18-12-2024

Informacje o ofercie

Wymagane   dokumenty   należy   składać   w   zamkniętej   kopercie   osobiście    w sekretariacie  Nadleśnictwa  Lubartów,  ul.  Gen. Kleeberga 17,  21-100 Lubartów  od  poniedziałku  do piątku w godz. 7.30 - 15.30 lub przesłać pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru) lub przesyłką kurierską w terminie do dnia 18 września 2024 r. do godz. 15:00 z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko referent ds. administracji w Nadleśnictwie Lubartów”. Na kopercie w lewym górnym rogu należy zamieścić imię, nazwisko, i adres korespondencyjny kandydata.

Wszystkie oferty będą otwierane i analizowane przez osoby upoważnione, należące do powołanej przez Nadleśniczego komisji rekrutacyjnej.

Aplikacje, które wpłyną do Nadleśnictwa Kup po wskazanym terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa) lub pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

1. prowadzenie ewidencji spraw i korespondencji w systemie EZD związanych z obsługą sekretariatu,
2. rejestracja pism i faktur,
3. prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego,
4. obsługa centrali telefonicznej i faksu,
5. odbieranie poczty e-mailowej z konta poczty elektronicznej,
6. obsługa administracyjna nadleśnictwa dot. prowadzenia całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem w prasę (prenumerata), książki służbowe, kalendarze, wizytówki itp. na potrzeby biura i innych komórek organizacyjnych,
7. obsługa narad i spotkań służbowych w nadleśnictwie,
8. obsługa administracyjna nadleśnictwa dot. prowadzenia zaopatrzenia w pieczęcie, pieczątki, artykuły spożywcze i biurowe.
9. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
10. Zastępstwo specjalisty ds. administracji w przypadku nieobecności pracownika.
11. dodawanie oraz bieżąca aktualizacja statusu zarządzeń i decyzji w Systemie Wewnętrznej Informacji Prawnej.
12. szkolenie pracowników w zakresie Instrukcji kancelaryjnej i Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubelskie
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubartów ul. Gen. Kleeberga 17, 21-100 Lubartów

Wymagania

Wymagania niezbędne:
1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku pracy.
2. Korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich.
3. Wykształcenie min. średnie.
4. Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok.
5. Znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.


V. Wymagania preferowane:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP, SILP Web)w zakresie objętym stanowiskiem pracy.
3. Znajomość Instrukcji Kancelaryjnej PGL LP.
4. Znajomość Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum
zakładowego.
5. Znajomość JRWA obowiązującego w PGL LP.
6. Ukończenie dodatkowych kursów związanych z administracją.
7. Kurs archiwisty I stopnia.
8. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i bardzo dobra organizacja pracy.
9. Systematyczność, punktualność, oraz dyspozycyjność.
10. Wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty

1. CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail) opatrzone własnoręcznym podpisem.
2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, ukończone szkolenia bądź kursy.
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych wraz klauzulą informacyjną (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia).
5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracji (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
6. Oświadczenie o zapoznaniu się kandydata z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzonych zarządzeniem nr 33/2024 Nadleśniczego z dnia 17.09.2024 r. umieszczoną na stronie Nadleśnictwa w zakładce nasza praca -o nadleśnictwie-zgłoszenie naruszeń. (wzór stanowi załącznik nr 3).


CV, list motywacyjny, oświadczenia dołączone do oferty należy opatrzyć własnoręcznym czytelnym podpisem. W przypadku zakwalifikowania oferty do II etapu naboru, kandydat ma obowiązek okazać się oryginałami dokumentów, których kserokopie zawiera złożona oferta.

Benefity

  • 1. Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15-15:15,
    2. Pracę w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
  • 3. System wynagradzania zgodny z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP,
  • 4. Świadczenia socjalne i zdrowotne,
  • 5. Możliwość      podnoszenia      kwalifikacji      zawodowych      poprzez       udział w szkoleniach,
  • 6. Niezbędne narzędzia pracy.

Etap I

Weryfikacja    złożonych    aplikacji    pod    względem    kompletności    dokumentów i spełnienia wymogów określonych w ogłoszeniu oraz selekcja i wybór kandydatów do II etapu.

Etap II

Rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wiedzy merytorycznej, umiejętności zawodowych, predyspozycji osobowościowych kandydata oraz wskazanych w ogłoszeniu wymagań preferowanych.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Adres: ul. Gen. Kleeberga 17, 21-100 Lubartów

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie​_rekrutacja​_wewnętrzna​_na​_stanowisko​_referent​_ds​_administracji.pdf 0.24MB
Załacznik nr. 1
Załącznik​_nr​_1​_referent​_ds​_administracji.pdf 0.11MB
Załacznik nr. 2
Załącznik​_nr​_2​_Kwestionariusz.pdf 0.28MB
Załacznik nr. 3
Załącznik​_nr​_3.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2024 08:26 MICHAŁ KARPIŃSKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Karpiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referent ds. Administracji 1.0 10.12.2024 08:26 MICHAŁ KARPIŃSKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}