W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko specjalisty ds pracowniczych

Nadleśnictwo Lubichowo ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko specjalista ds. pracowniczych.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 17-01-2025

Informacje o ofercie

1. Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie nr 20/2024 Dyrektora Regionalnej
Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 22 sierpnia 2024 roku w sprawie zasad
organizowania rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych w Regionalnej Dyrekcji Lasów
Państwowych w Gdańsku (pismo zn.spr.:DO.1101.145.2024).
2. W naborze zewnętrznym mogą uczestniczyć wszyscy kandydaci spełniający wymagania
kwalifikacyjne.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie w pełnym zakresie obsługi kadrowej pracowników nadleśnictwa.
2. Opracowanie i wdrożenie projektów regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy
oraz ich bieżąca aktualizacja.
3. Prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy ze
szczególnym uwzględnieniem kompletności i aktualności dokumentów wymaganych
przez pracodawcę w momencie zatrudniania nowego pracownika.
4. Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie obowiązkowych i dobrowolnych świadczeń
odprowadzanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; Otwartych Funduszy
Emerytalnych; Pracowniczych Planów Kapitałowych, itp.
5. Prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, akt osobowych pracowników.
6. Koordynowanie całokształtu spraw związanych z naborem i zatrudnianiem pracowników
nadleśnictwa.
7. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja w systemie informatycznym, bazy danych osobowych
pracowników nadleśnictwa.
8. Egzekwowanie dyscypliny pracy ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania czasu
pracy oraz prawidłowego i terminowego (zgodnego z planem) wykorzystania
przysługujących urlopów.
9. Prowadzenie z wykorzystaniem dostępnych narzędzi informatycznych, ewidencji czasu
pracy pracowników.
10. Przygotowanie i przeprowadzenie procesu przekazania leśnictw, agend i obowiązków
pracowniczych, realizowanych w następstwie absencji lub rozwiązania lub nawiązania
stosunku pracy.
11. Pełnienie funkcji kontrolnych w zakresie poprawności, kompletności i terminowości
składanych w systemie informatycznym: wniosków urlopowych, wyjazdów służbowych;
wyjść itp.

12. Pełnienie funkcji kontrolnych w zakresie poprawności i terminowości rozliczeń: delegacji,
wyjść, ryczałtów itp., wykonywanych przez pracowników za pomocą narzędzi dostępnych
w systemie informatycznym.
13. Przygotowanie danych niezbędnych do prawidłowego sporządzenia i terminowego
wypłacenia: wynagrodzenia; ryczałtu przysługującego za używanie samochodu
prywatnego do celów służbowych; innych świadczeń przynależnych pracownikowi
tytułem umowy o pracę.
14. Koordynacja terminowego wykorzystania, zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami
wewnętrznymi, świadczeń wynikających z pracy w godzinach nadliczbowych, nocnych
oraz w dni wolne od pracy.
15. Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i odpraw emerytalnych;.
16. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników regulacji wewnętrznych w zakresie
świadczenia pracy w trybie zdalnym. Prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
17. Koordynacja procesu sporządzania planu urlopów w systemie informatycznym i jego
zatwierdzanie w terminach wynikającym z obowiązujących aktów prawa lub uregulowań
wewnętrznych.
18. Przygotowanie od strony formalno prawnej, przebiegu praktyk zawodowych oraz stażu
absolwenckiego.
19. Przygotowanie dokumentów w zakresie świadczeń dotyczących dodatkowych urlopów
sanatoryjnych oraz urlopów na poratowanie zdrowia;
20. Prowadzenie spraw związanych z opieką zdrowotną, profilaktyką pracowników –
współpraca z Medycyną Pracy łącznie z kierowaniem pracowników na okresowe,
wstępne i kontrolne badania lekarskie.
21. Prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami emerytalno – rentowymi pracowników
i byłych pracowników nadleśnictwa.
22. Przygotowanie i przechowywanie wniosków o nadania odznaczeń państwowych i oznak
resortowych.
23. Prowadzenie ewidencji aktów normatywnych własnej jednostki i przekazywanie ich do
publikacji w SWIP LP.
24. Prowadzenie całości spraw dotyczących skarg i wniosków.
25. Prowadzenie w EZD spraw z zakresu prowadzonych kontroli wewnętrznych i
zewnętrznych.

26. Ewidencjonowanie przeprowadzonych kontroli w: Biuletynie Informacji Publicznej i
module SILPweb.
27. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji
zawodowych pracowników nadleśnictwa.
28. Inicjowanie i koordynowanie realizacji imprez pracowniczych organizowanych dla i przez
pracowników Nadleśnictwa Lubichowo, ze szczególnym uwzględnieniem wycieczek
pracowniczych.
29. Prowadzenie, zgodnie z wymogami obowiązującymi dla druków ścisłego zarachowania
ewidencji legitymacji służbowych pracowników zatrudnionych w Służbie Leśnej.
30. Wykonywanie sprawozdawczości do GUS w zakresie kadr.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie

Wymagania

Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe i 2 lata pracy lub wykształcenie średnie i 7 lat pracy ;
2. teoretyczna i praktyczna znajomość obowiązujących ustaw i aktów wykonawczych do
nich, obejmująca: Kodeks pracy; system ubezpieczeń społecznych; pracownicze plany
kapitałowe, zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.
3. znajomość obsługi programu Płatnik.
4. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office: Word, Excel, Outlook oraz
urządzeń biurowych;
5. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, dyskrecja.
6. korzystanie z pełni praw publicznych.
7. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
1. znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych Moduł Kadry – Płace;

2. znajomość Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP;
3. znajomość ustawy o lasach;
4. znajomość rozporządzenia w sprawie stanowisk, stopni służbowych oraz zasad
wynagradzania w Służbie Leśnej;
5. znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją ( EZD );
6. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych ;
7. wykształcenie wyższe na co najmniej jednym z kierunków: prawo, zarządzanie,
ekonomia, administracja.
8. prawo jazdy kat. B.
9. możliwość rozpoczęcia pracy począwszy od 1 marca 2025r.
10. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia i inne kwalifikacje obejmujące tematykę
związaną z zakresem czynności na stanowisku objętym naborem.

Wymagane dokumenty

1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres
pracy na określonym stanowisku).
2. list motywacyjny ze wskazaniem oczekiwań wraz z adresem do korespondencji oraz
numerem telefonu i w miarę możliwości adres do elektronicznej.
3. kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych – załącznik nr 1
do niniejszego ogłoszenia.
4. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do
czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
specjalisty ds. pracowniczych - załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
6. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego.

Wymienione wyżej dokumenty ( CV, list motywacyjny kwestionariusz osobowy, oświadczenia )
dołączone do oferty – należy opatrzyć własnoręcznym czytelnym podpisem . Natomiast
dokumenty składane w formie kserokopii powinny zostać potwierdzone za zgodność z
oryginałem przez kandydata. Brak klauzuli : „potwierdzam zgodność z oryginałem’’ i czytelnego
podpisu kandydata dyskwalifikuje dokument.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko specjalisty ds pracowniczych.pdf
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_specjalisty​_ds​_pracowniczych.pdf 0.25MB
Zał.nr 1 Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP
Zał​_nr​_1​_Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata​_na​_pracownika​_LP.docx 0.02MB
Zał.nr 2 Klauzula informacyjna dla kandydatów
Zał​_nr​_2​_Klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydatów.docx 0.02MB
Zał. nr 3 Oświadczenie
Załnr​_3​_Oświadczenie.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.12.2024 09:05 Piotr Hoffmann
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Danuta Bukowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko specjalisty ds pracowniczych 1.0 31.12.2024 09:05 Piotr Hoffmann

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}