W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe - zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz tonerów (wraz z utylizacją) na potrzeby PGL LP Nadlesnictwa Lubliniec w II półroczu 2022 r.

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data rozpoczęcia: 06.06.2022
  • Data zakończenia: 13.06.2022

Materiały

Zapytanie ofertowe - artykuły biurowe i tonery II półrocze 2022
0​_Zapytanie​_ofertowe​_2022​_​_-​_artykuły​_biurowe​_i​_tonery​_II​_półrocze.pdf 0.22MB
Załączniki
Załączniki.zip 0.08MB
Informacja z otwarcia ofert
informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_artykuły​_biurowe​_i​_tonery​_II​_półrocze​_2022.pdf 0.23MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
20220614125005.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.06.2022 09:26 MICHAŁ USIEŃ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marzena Wątor-Znojek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz tonerów (wraz z utylizacją) na potrzeby PGL LP Nadlesnictwa Lubliniec w II półroczu 2022 r. 3.0 14.06.2022 14:49 MICHAŁ USIEŃ
Zapytanie ofertowe - zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz tonerów (wraz z utylizacją) na potrzeby PGL LP Nadlesnictwa Lubliniec w II półroczu 2022 r. 2.0 14.06.2022 14:37 MICHAŁ USIEŃ
Zapytanie ofertowe - zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz tonerów (wraz z utylizacją) na potrzeby PGL LP Nadlesnictwa Lubliniec w II półroczu 2022 r. 1.0 06.06.2022 09:26 MICHAŁ USIEŃ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}