Tytuł/stanowisko: Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno
Nadleśniczy Nadleśnictwa Opoczno ogłasza nabór wewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatówInformacje o ofercie
I. Organizator naboru:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opoczno
Sitowa 15, 26-300 Opoczno, nr tel. +48 44 755 18 70 lub 90,
e-mail: opoczno@lodz.lasy.gov.pl
II. Tryb prowadzenia naboru:
Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia Nr 28/2020 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi z dnia 17 czerwca 2020 r. w sprawie zasad naboru i wprowadzenia regulaminu rekrutacji wewnętrznych na wakujące stanowiska w jednostkach organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi (zn. spr.: DO.1101.36.2020).
III. Adresaci naboru
W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe w dniu podpisania ogłoszenia o naborze na stanowisko
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie całości spraw związanych z ubezpieczeniami majątku Nadleśnictwa,
2. Dokonywanie uzgodnień rozrachunków ZFŚS i SFS oraz z tytułu udzielonych pożyczek z ZFŚS, a także na nabywanie samochodów osobowych przez pracowników Nadleśnictwa używanych także do celów służbowych.
3. Księgowanie i terminowe regulowanie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.
4. Prowadzenie spraw związanych z reklamą Nadleśnictwa w zakresie zawierania umów, rozliczania finansowego oraz współpracy z innymi działami Nadleśnictwa w sprawach reklamy.
5. Sporządzanie umów na darowizny finansowe oraz przekazywanie środków pieniężnych z tego tytułu.
6. Terminowe księgowanie i rozliczanie rozrachunków wewnątrzbranżowych.
7. Sporządzanie przelewów, po uprzedniej weryfikacji nr konta podanego na fakturze z nr konta podanym w umowie oraz z numerem konta w poleceniu przelewu, dotyczących następujących zobowiązań:
zakupu usług i materiałów, środków trwałych zgodnie ze sprawdzonymi dokumentami,
wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracowników (delegacje, ryczałty itp.),
zwrotu wadiów wraz z naliczaniem odsetek,
ubezpieczeń majątku,
darowizn,
rozrachunków wewnątrzbranżowych,
podatku leśnego, od nieruchomości i rolnego na podstawie informacji otrzymanej z komórki ZG.
8. Rozliczanie pozycji otwartych .
9. Współpraca z pracownikiem prowadzącym ewidencję przychodu i rozchodu materiałów magazynowych w zakresie przeprowadzenia kontroli rachunków przychodowych oraz rozchodowych i uzgadniania stanów magazynowych na koniec każdego miesiąca.
10. Uczestnictwo w planowaniu, w szczególności we współpracy z działem Administracyjno-Gospodarczym, w sporządzaniu planu amortyzacji.
11. Prowadzenie rozliczenia rozrachunków ze związkami zawodowymi, PKZP, SITLID, PTL, PZU.
12. Księgowanie w module Finanse i Księgowość nabywania i likwidacji środków trwałych w budowie oraz środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, a także naliczanie i księgowanie amortyzacji i umorzenie środków trwałych oraz uzgadnianie stanu środków trwałych i WNiP z modułem Infrastruktura.
13. Sporządzanie i rozliczanie korekty wieloletniej podatku VAT od zakupu środków trwałych.
14. Analiza obrotów i sald kont: 010, 070, 081, 084, 201, 213, 221, 224, 229, 240,247, 248, 249, 265, 289, 290, 450, 504 ,700,760, 761, 791, 790, 800 oraz prowadzenie całości spraw związanych z roszczeniami i windykacją należności i zobowiązań wynikających z przydzielonych zadań.
15. Sporządzanie sprawozdawczości związanej z zakresem czynności i wykonywanymi obowiązkami.
16. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:
1) dokumentów dotyczących środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
2) faktur za prace leśne w leśnictwach obrębu Opoczno.
3) faktur za zakup materiałów.
Sprawdzanie dowodów pod względem formalno-rachunkowym polegające na ustalaniu, czy dokumenty zostały właściwie sporządzone, czy zawierają wszystkie cechy dokumentu, czy zostały podpisane przez wystawiającego i dokonującego kontroli merytorycznej oraz czy dane liczbowe nie zawierają błędów arytmetycznych.
17. Księgowanie dokumentów dotyczących zakupów materiałów i delegacji oraz dokumentów dotyczących innych świadczeń na rzecz pracowników (poza dokumentami ewidencjonowanymi poprzez moduł SILP: Kadry i Płace).
18. Prowadzenie całości spraw związanych z księgowaniem dokumentów i egzekwowaniem należności z tytułu skradzionego drewna.
19. Dekretacja dokumentów księgowych w zakresie swoich obowiązków służbowych.
20. Rozpatrywanie naliczania nadleśnictwu odsetek od nieterminowych zapłat dotyczących zakresu czynności.
21. Księgowanie dokumentów związanych z wykonywaniem przydzielonych zadań oraz doraźnie innych dokumentów na polecenie Głównego Księgowego.
22. Kontrola zgodności raportów miesięcznych z kas fiskalnych w leśnictwach.
23. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności ujęcia dokumentów w Rejestrze zakupu VAT.
24. Prowadzenie ewidencji otrzymanych przez nadleśnictwo, gwarancji, poręczeń oraz innych zabezpieczeń wykonania umów zwanych depozytami.
25. Prowadzenie spraw z zakresu swojego działania w podstawowym systemie kancelaryjnym obowiązującym w nadleśnictwie, tj. w Systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
26. Kompletowanie, archiwizowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego/składnicy akt, dokumenty ze swojego zakresu zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną PGL LP.
27. Współpraca z koordynatorami projektów PROW finansowanych ze środków zewnętrznych w zakresie prawidłowego sporządzania dokumentów potwierdzających wydatek, ich dekretowania i księgowania, rozliczania wydatków, terminowej zapłaty, sporządzania dokumentacji, właściwego przechowywania i innych zadań wynikających z wytycznych z tego zakresu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkieWymagania
Wymagania obligatoryjne:
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub wyższe leśne po stażu pracy.
2. Doświadczenie zawodowe związane z pracą w księgowości - minimum 1 rok stażu pracy.
3. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych i SILPWeb.
4. Znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych (VAT, PDOF i PDOP).
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
2. Znajomość prawa administracyjnego, co najmniej w zakresie przygotowania i prowadzenia windykacji.
3. Znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Excel, Outlook).
4. Posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
5. Inne dodatkowe studia podyplomowe, uprawnienia, szkolenia, kwalifikacje.
6. Predyspozycje osobowe: sumienność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy.
Wymagane dokumenty
1. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1).
2. CV (opatrzone własnoręcznym podpisem (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego oraz adresem email) i list motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wskazanych w pkt. IV.1.
4. Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe i staż pracy określony dla stanowiska wskazanego w pkt. IV. 2.
5. Zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie w LP w dniu podpisania ogłoszenia o naborze (pracownicy pozostający w zatrudnieniu w LP) lub kserokopia świadectwa pracy potwierdzająca zatrudnienie w LP w dniu podpisania ogłoszenia o naborze.
6. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Nadleśnictwie (załącznik nr 2).
B. Dokumenty fakultatywne
1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach i posiadanych uprawnieniach.
2. Kserokopia prawa jazdy.
Przedkładane dokumenty należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. W przypadku braku podpisu – oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: +48 44 755 18 70 lub 90
- e-mail: opoczno@lodz.lasy.gov.pl
- Adres: Nadleśnictwo Opoczno Sitowa 15, 26-300 Opoczno
Materiały
Treść ogłoszenia o naborze wewn. na st. księgowego N.Opoczno.Treść_ogłosz_o_naborze_wewn_na_st_księgowego_NOpocznodocx.pdf 0.31MB Załącznik nr 1 do ogł. o naborze wewn. - Kwestion.osobowy kandydna prac. LP
Załącznik_nr_1_do_ogł_o_naborze_wewn_-_Kwestionosobowy_kandydna_prac_LP.pdf 0.10MB Załącznik nr 2 do ogł.- Klauzula kandydat PGL LP
Załącznik_nr_2_do_ogł-_Klauzula_kandydat_PGL_LP.pdf 0.13MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.05.2023 13:38 ALEKSANDRA KULIS
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bożena Bielecka/Krzysztof Sztark
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór wewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno | 3.0 | 24.05.2023 14:22 ALEKSANDRA KULIS |
Nabór wewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno | 2.0 | 10.05.2023 14:04 ALEKSANDRA KULIS |
Nabór wewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno | 1.0 | 10.05.2023 13:38 ALEKSANDRA KULIS |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP