W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjno - budowlanych

OGŁOSZENIE NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA OSTRÓW MAZOWIECKA O NABORZE WEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO REFERENTA DS. ADMINISTRACYJNO-BUDOWLANYCH

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 31-05-2024

Informacje o ofercie

  1. Miejsce wykonywania pracy – biuro Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka
    ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
  2. Umowa o pracę na okres 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  3. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (od godz. 7:00 do godz. 15:00).
  4. Wynagrodzenie zgodnie z Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla pracowników PGL LP.
  5. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca przy monitorze przekraczająca cztery godziny dziennie.
  6. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
  7. Świadczenia zdrowotne i socjalne.
  8. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem, organizacją, koordynacją i nadzorem prac dotyczących sfery remontowo – budowlanej
    w nadleśnictwie.
  2. Monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych
  3.  Udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów (rocznych oraz wieloletnich).
  4. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z przeglądami okresowymi, kontrolami technicznymi obiektów budowlanych oraz usuwaniem awarii infrastruktury.
  5. Zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych.
  6. Realizowanie zadań z zakresu zlecania robót budowlano – montażowych.
  7. Merytoryczne sprawdzanie, rozliczanie i opisywanie faktur – w zakresie swojego działania.
  8. Sporządzanie umów na wykonywanie remontów i inwestycji budowlanych
    dla Nadleśnictwa.
  9. Wnioskowanie do nadleśniczego o wydanie decyzji na likwidację obiektu budowlanego oraz opracowywanie rachunku ekonomicznego, dokumentującego nieopłacalność remontu, a także organizowanie
    i dokumentowanie rozbiórki obiektów budowlanych.
  10. Sprzedaż zbędnej substancji mieszkaniowej.
  11. Sporządzanie dokumentów przychodowo – rozchodowym środków trwałych
    i środków na ewidencji niskocennej ze swojego zakresu działania.
  12. Sporządzanie planu zakupów, usług oraz dostaw - w zakresie swojego działania.
  13. Sporządzanie planów oraz sprawozdań zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną dla PGL LP.
  14. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem postępowań
    o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania działu administracyjno-gospodarczego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

Wymagania

Wymagania obligatoryjne

  1. Wykształcenie wyższe lub średnie budowlane.
  2. Doświadczenie zawodowe: jeden rok, preferowane będzie zatrudnienie
    na podobnym stanowisku.
  3. Znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych oraz umiejętność posługiwania się w pracy pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook).
  4. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane i innych pokrewnych przepisów w tym zakresie.
  5. Umiejętność sporządzania kosztorysów inwestorskich.
  6. Prawo jazdy kat. B.
  7. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  9. Podstawowa znajomość przepisów prawa związanego z gospodarką leśną oraz uregulowań wewnętrznych w Lasach Państwowych.
  10. Niekaralność sądowa za przestępstwa z chęci zysku lub niskich pobudek.
  11. Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe

  1. Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, drogowej i mostowej.
  2. Dodatkowym atutem będą ukończone kursy oraz szkolenia z zakresu budownictwa, utrzymania budynków w należytym stanie, zamówień publicznych, prowadzenia książek obiektów budowlanych.
  3. Dodatkowym atutem będą posiadane uprawnienia prowadzenia dozoru kontroli, o której mowa w art. 62 Ustawy Prawa Budowlanego.
  4. Predyspozycje osobowe: komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność samodzielnej analizy i oceny oraz pracy w zespole.
  5. Praktyczna znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) oraz Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).

Wymagane dokumenty

  1. CV wraz z danymi kontaktowymi opatrzone własnoręcznym podpisem.
  2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz uzyskane kwalifikacje i nabyte doświadczenie zawodowe – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu, w tym potwierdzające minimalny staż pracy, określony dla stanowiska – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające ukończone kursy, szkolenia, przydatne na stanowisku objętym naborem – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  6. Oświadczenie kandydata/ki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – opatrzone własnoręcznym podpisem (załącznik nr 3).
  7. Oświadczenie kandydata/ki o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (załącznik nr 2).
  8. Kwestionariusz osobowy kandydata/tki do pracy w LP (załącznik nr 1).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_z​_30042024r.pdf 0.29MB
klauzula dla kandydata do pracy
klauzula​_dla​_kandydata​_do​_pracy.docx 0.02MB
kwestionariusz osobowy
kwestionariusz​_osobowy.doc 0.08MB
oświadczenie kandydata
oświadczenie​_kandydata.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.05.2024 07:15 Rafał Śniadała
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Śniadała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko referent ds. administracyjno - budowlanych 1.0 10.05.2024 07:15 Rafał Śniadała

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}