W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: księgowa /księgowy ds. gospodarki towarowej

Nadleśnictwo Pieńsk ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej Organizator naboru: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk telefon: 75 77 86 235 e-mail: piensk@wroclaw.lasy.gov.pl

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 25-11-2024

Informacje o ofercie

  1. Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy          – 1 rok, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;.
  2. Miejsce pracy: Biuro Nadleśnictwa Pieńsk;
  3. Wynagrodzenie zostanie określone według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników Lasów Państwowych z dnia 29.01.1998r. z późniejszymi zmianami;
  4. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
  5. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania;
  6. Możliwość rozwoju zawodowego.
  7. Świadczenia socjalne i zdrowotne.

Zakres obowiązków

  1. Kontrola rachunkowo-formalna dokumentów spływających do komórki finansowo-księgowej;
  2. Prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu drewna, produktów działalności podstawowej.
  3. Fakturowanie sprzedaży drewna i kontrola należności z tytułu ww. sprzedaży wraz z kontrola rachunkową umów dotyczących sprzedaży drewna.
  4. Kontrolowanie oraz fakturowanie należności z tytułu zawartych umów z działalności socjalno-bytowej Nadleśnictwa, w tym uzgadnianie rozrachunków i czuwanie nad realnością kont oraz naliczanie odsetek za nieterminowe płatności.
  5. Sprawdzanie prawidłowości naliczonych kar umownych, wystawianie not księgowych i ich księgowanie – wynikających  z powierzonego zakresu czynności.
  6. Prowadzenie obsługi transferów z rejestratora leśniczego w zakresie obrotu drewnem,  w tym czuwanie na ich terminowością.
  7. Dokonywanie uzgodnień obrotów i stanów drewna i materiałów niedrzewnych.
  8. Kontrolowanie stanu należności przeterminowanych i wielkości kredytu kupieckiego oraz dokonanej przedpłaty.
  9. Rozliczanie reklamacji drewna i prowadzenie rejestru reklamacji.
  10. Prowadzenie ewidencji gwarancji i zabezpieczeń bankowych.
  11. Sporządzanie sprawozdań LP, GUS i INTRASTAT wynikające z zakresu obowiązków, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań.
  12. Prowadzenie ewidencji oraz sporządzanie sprawozdania z obrotów wewnątrzwspólnotowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dokonywanie pisemnego potwierdzenia dostaw wewnątrzwspólnotowych z kontrahentami.
  13. Sporządzanie informacji podsumowujących VAT-UE w terminach ustawowo ustalonych oraz współpracowanie z pracownikiem rozliczającym VAT w celu prawidłowego ustalenia i zaewidencjonowania rozrachunków z tym związanych.
  14. Czuwanie nad prawidłowością sald oraz terminami płatności należności, naliczanie odsetek za nieterminowe regulowanie należności.
  15. Współpracowanie przy opracowaniu sprawozdawczości okresowej i rocznej oraz opracowaniu planów techniczno-ekonomicznych w zakresie gospodarki drewnem.
  16. Uzgadnianie sald rozrachunków i roczna weryfikacja stosownych pozycji zgodnych  z powierzonym zakresem czynności.
  17. Prowadzenie innych spraw zleconych przez Głównego Księgowego.

 

Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Miejsce pracy: Biuro Nadleśnictwa Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk;

Wymagania

  1. wykształcenie minimum średnie ekonomiczne;
  2. obywatelstwo polskie;
  3. staż zawodowy – minimum  2 lata na stanowisku związanym z księgowością;
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku księgowej/księgowego;
  6. niekaralność sądowa za przestępstwa z chęci zysku lub innych niskich pobudek;
  7. znajomość zasad prowadzenia księgowości, gospodarki magazynowej i fakturowania;
  8. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości;
  9. znajomość ustawy o podatku od towarów i usług ze szczególnym uwzględnieniem WDT i eksportu towarów;
  10. znajomość zasad oraz przepisów dotyczących INTRASTAT;
  11. pożądane cechy osobowości: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, dokładność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnej analizy i oceny oraz pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
  5. kwestionariusz osobowy kandydata do pracy (załącznik nr 1),
  6. klauzula informacyjna dla kandydata do pracy ( załącznik nr 2)
  7. oświadczenie kandydata do pracy (załącznik nr 3)
  8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 4).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

załącznik nr 1kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy
załącznik​_nr​_1​_kwestionariusz​_osobowy​_dla​_kandydata​_do​_pracy-1.pdf 0.14MB
załącznik nr 2 klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
załącznik​_nr​_2​_klauzula​_informatyczna​_dla​_kandydata​_do​_pracy.pdf 0.54MB
załącznik nr 3 oświadczenie kandydata do pracy
załącznik​_nr​_3​_oświadczenie​_kandydata​_do​_pracy.pdf 0.18MB
załącznik nr 4 zgoda na przetwarzanie danych osobowych
załącznik​_nr​_4​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_osobowych.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.11.2023 07:33 Paweł Zasowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Zasowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 10.0 15.11.2024 07:07 Justyna Masina - Borecka
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 9.0 08.10.2024 12:34 Justyna Masina - Borecka
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 8.0 21.08.2024 14:50 Justyna Masina - Borecka
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 7.0 25.07.2024 12:03 Paweł Zasowski
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 6.0 27.06.2024 13:49 Justyna Masina - Borecka
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 5.0 03.06.2024 09:22 Justyna Masina - Borecka
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 4.0 06.05.2024 12:38 Justyna Masina - Borecka
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 3.0 05.02.2024 13:07 Paweł Zasowski
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 2.0 12.01.2024 09:14 Paweł Zasowski
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko księgowej/księgowego ds. gospodarki towarowej 1.0 16.11.2023 07:33 Paweł Zasowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}