Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Nadleśnictwo Radzyń Podlaski zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej witryny internetowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do witryny BIP jednostki organizacyjnej PGL LP Nadleśnictwo Radzyń Podlaski
Data publikacji strony internetowej: 2021-07-28
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-07-28
Strona BIP zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Oświadczenie sporządzono dnia 2021.07.01 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami
Skróty klawiaturowe
Standardowe
Ułatwienia dla osób cierpiących na zaburzenia motoryczne
Duże pola czułości na kliknięcia myszy
Ułatwienia dla osób cierpiących na dysleksję
Możliwość włączenia żółto-czarnej wersji witryny, zgodnie z zaleceniami Sympozjum na temat modyfikacji tekstów internetowych dla ułatwienia czytelności
Możliwość włączenia kremowo-czarnej wersji witryny, zgodnie z zaleceniami Sympozjum na temat modyfikacji tekstów internetowych dla ułatwienia czytelności
Ułatwienia dla osób cierpiących na nieostrość wzroku
Możliwość włączenia czarno-białej wersji witryny i automatycznego zwiększenia kontrastu zdjęć/grafiki
Możliwość zwiększenia wielkości czcionek
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
Osoba odpowiedzialna Marek Matecki telefon 22-1855363 adres email dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pllTą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Jak żądać udostępnienia informacji
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej witryny BIP lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie podmiotu Nadleśnictwo Radzyń Podlaski jako jednostki Lasów Państwowych której żądanie dotyczy oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Jednostka organizacyjna Nadleśnictwo Radzyń Podlaski powinna zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Nadleśnictwo Radzyń Podlaski niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, Nadleśnictwo Radzyń Podlaski może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy Nadleśnictwo Radzyń Podlaski odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej BIP lub jego fragmentu.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do
Rzecznik Praw Obywatelskich Witryna Internetowa Rzecznika https://www.rpo.gov.pl/ Kontakt bezpośredni biurorzecznika@brpo.gov.pl 800-676-676 Formularz kontaktowy (najszybsza forma) https://www.rpo.gov.pl/wniosek/index.php?jezyk=0&poz;=1 Kontakt w języku migowym http://www.rpo.gov.pl/pl/content/zloz-wniosek-0 Wzór pisma tradycyjnego do wysłania pocztą http://www.rpo.gov.pl/pl/content/szablon-wniosku-do-rzecznika-praw-obywatelskichUłatwienia dla osób z niepełnosprawnościami
Nadleśnictwo Radzyń Podlaski, 21-300 Radzyń Podlaski, Kocka 1
Wejście główne do siedziby znajduje się od strony ul. Kocka 1, bezpośrednio od drogi dojazdowej poprzez schody, obok znajduje się pochylnia dla niepełnosprawnych.
Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnych parkingach w okolicy budynku, nie ma wyznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
Dostęp do budynku posiada pochylnie dla osób niepełnosprawnych. Wejście główne prowadzi do przestronnego holu oraz sekretariatu, gdzie dokonuje się rejestracji gości. Goście są doprowadzani na miejsce spotkania przez osobę, z którą byli umówieni.
W budynku nadleśnictwa nie ma windy, w związku z czym dostęp na piętro jest utrudniony. Korytarze przebiegają na jednym poziomie przez długość całego piętra. Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów.
Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 90 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej.
W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym. W budynku nie ma pętli indukcyjnych..
Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego, pracownicy posługują się wyłącznie językiem polskim.
Po budynku można poruszać się z psem asystującym.
Istnieje możliwość skorzystania ze wsparcia tłumacza ( na miejscu online) pod warunkiem umówienia wizyty i zgłoszenia takiej potrzeby co najmniej 3 dni wcześniej.
W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazane jest kontakt telefoniczny na nr +48 83 352 08 40 lub e-mailowo na adres radzyn@lasy.gov.pl.
- Pierwsza publikacja:
- 03.08.2021 10:24 Tomasz Mirosław
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Mirosław/ Anna Zieńczuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 03.08.2021 10:24 Tomasz Mirosław |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP