W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: STANOWISKO DS. PŁAC

Nadleśnictwo Strzebielino z siedzibą w Luzinie ul. Ofiar Stutthofu 47, 84-242 Luzino ogłasza nabór zewnętrzny na Stanowisko ds. płac

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-08-2023

Informacje o ofercie

Nabór prowadzony jest w oparciu o wytyczne spójnej polityki kadrowej zawarte w piśmie GK.013.127.2022 z dnia 05 września 2022 r. Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych oraz Zarządzenie nr 1/2023 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 09 stycznia 2023 roku (DO.1101.82.2022).                                                                                                                                                                              W naborze mogą uczestniczyć wszyscy kandydaci spełniający wymagania kwalifikacyjne do zatrudnienia na stanowisku ds. płac.

Zakres obowiązków

Ogólny zakres obowiązków:
1. Sporządzanie i księgowanie list płac;
2. Wyliczanie wynagrodzenia chorobowego oraz zasiłku chorobowego;
3. Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT);
4. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS;
5. Obsługa programu PŁATNIK;
6. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i rocznych do GUS.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Nadleśnictwo Strzebielino, ul. Ofiar Stutthofu 47, 84-242 Luzino

Wymagania

Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
1. Wykształcenie:
1.1.Średnie ekonomiczne i co najmniej 2 letni staż pracy w księgowości, lub
1.2.Wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) i co najmniej roczny staż pracy w księgowości;
2. Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych, np. Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) - moduł ,,Kadry – Płace”;
3. Znajomość praktyczna obsługi programu PŁATNIK;
4. Znajomość przepisów związanych z zakresem zadań na stanowisku tj. naliczaniem wynagrodzeń, rozliczeniem podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczeniami z ZUS, sprawozdawczością statystyczną oraz finansową związaną z wynagrodzeniami;
5. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

Wymagania dodatkowe (preferowane):
1. Znajomość zasad (polityki) rachunkowości PGL LP;
2. Praktyczna znajomość systemów finansowo-księgowych, np. Systemu Informatycznego Lasów Państwowych moduł (SILP) ,,Finanse i księgowość” oraz ,,Gospodarka towarowa”;
3. Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook);
4. Umiejętność efektywnej organizacji pracy;
5. Predyspozycje osobowe jak: sumienność, dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres
pracy na określonym stanowisku);
2. list motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i w miarę
możliwości adres do korespondencji elektronicznej;
3. kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych;
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego;
5. oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
6. oświadczenie o braku karalności za przestępstwa popełnione umyślnie;
7. oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną RODO oraz wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego
dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy
kwalifikacyjnej.

Benefity

Oferowane warunki:
1. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej;
2. Umowę o pracę na czas określony do 31.12.2023 r. z możliwością przedłużenia;
3. Atrakcyjne warunki pracy i płacy;
4. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach;
5. Grupowe ubezpieczenie na życie;
6. Pakiet medyczny.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko ds płac
ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_ds​_płac​_​_​_07​_2023.pdf 0.29MB
Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP
Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata​_na​_pracownika​_LP​_​_​_07​_​_2023.doc 0.08MB
Oświadczenie kandydata o niekaralności
oświadczenie​_kandydata​_o​_niekaralności​_​_07​_2023.doc 0.03MB
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie​_kandydata​_o​_korzystaniu​_z​_​_pełni​_prawa​_publiczne​_​_07​_​_2023.doc 0.03MB
Klauzula informacyjna kandydata PGL LP
Klauzula​_informacyjna​_kandydata​_PGL​_LP​_07​_​_2023.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.07.2023 13:59 GRAŻYNA DAMPC
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grażyna Dampc
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór zewnętrzny na stanowisko ds.płac 1.0 19.07.2023 13:59 GRAŻYNA DAMPC

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}