Platforma zakupowa
Nadleśnictwo Supraśl publikuje zamówienia których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 tys. zł na platformie zakupowej:
platformazakupowa.pl/pn/lasy_suprasl
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów powyżej progu (przetargi zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 6.09.2019 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez platformazakupowa.pl/pn/lasy_suprasl, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
- Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
- Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
- Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
- Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
- W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej).
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie: platformazakupowa.pl/pn/lasy_suprasl
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z Pzp ważny kwalifikowany podpis elektrniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta (22) 1010202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
- Pierwsza publikacja:
- 25.08.2021 13:11 KRZYSZTOF ŁAZIUK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KRZYSZTOF ŁAZIUK
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Platforma zakupowa | 2.0 | 16.09.2021 08:16 KRZYSZTOF ŁAZIUK |
Platforma zakupowa | 1.0 | 25.08.2021 13:11 KRZYSZTOF ŁAZIUK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP