Informacja o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych
ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH |
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Tułowice informuje, iż:
- Administratorem danych osobowych osoby/osób, które realizują niniejszą umowę jest PGL LP Nadleśnictwo Tułowice reprezentowane przez Nadleśniczego z siedzibą przy ul. Parkowej 14/14a, 49-130 Tułowice.
- W Nadleśnictwie został wyznaczony Inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej l.sobusiak@kancelaria-aventum.pl lub pisemnie (adres siedziby nadleśnictwa).
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail wskazanym w ust. 2.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja i wykonanie umowy cywilnoprawnej.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy.
- Administrator może przetwarzać dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
- Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi administrator będzie współpracował w ramach umów cywilnoprawnych.
- Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
- Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
- sprostowania danych (art. 16. RODO),
- usunięcia danych (art. 17 RODO),
- ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- przenoszenia danych (art. 20 RODO),
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
- niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż okres wynikający z Zarządzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Osoba/osoby, które realizują niniejszą umowę, są zobowiązani do ich podania. Konsekwencja niepodania danych osobowych może skutkować brakiem zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 12.08.2022 14:45 Celina Mistarz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Celina Mistarz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych | 1.0 | 12.08.2022 14:45 Celina Mistarz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP