W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych

 
                          ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH


Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Tułowice informuje, iż:

  1. Administratorem danych osobowych osoby/osób, które realizują niniejszą umowę jest PGL LP Nadleśnictwo Tułowice reprezentowane przez Nadleśniczego z siedzibą przy ul. Parkowej 14/14a, 49-130 Tułowice.
  2.  W Nadleśnictwie został wyznaczony Inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej l.sobusiak@kancelaria-aventum.pl lub pisemnie (adres siedziby nadleśnictwa).
  3. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail wskazanym w ust. 2.
  4. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja i wykonanie umowy cywilnoprawnej.
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy.
  6. Administrator może przetwarzać dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
  7. Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi administrator będzie współpracował w ramach umów cywilnoprawnych.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
  9. Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do:
  1. dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
  2. sprostowania danych (art. 16. RODO),
  3.  usunięcia danych (art. 17 RODO),
  4.  ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
  5. przenoszenia danych (art. 20 RODO),
  6.  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
  7. niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).
  8. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
  1. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż okres wynikający z Zarządzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Osoba/osoby, które realizują niniejszą umowę, są zobowiązani do ich podania. Konsekwencja niepodania danych osobowych może skutkować brakiem zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej.
  3. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2022 14:45 Celina Mistarz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Celina Mistarz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych 1.0 12.08.2022 14:45 Celina Mistarz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}