W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o sprzedaży siatki [12.2024]

Ogłoszenie o przetargu publicznym na sprzedaż zbędnych składników mienia

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6 tel. 13 461 10 31; fax. 13 461 10 33; e-mail: ustrzyki.dolne@krosno.lasy.gov.pl, działając na podstawie przepisu § 13 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (Dz.U. Nr 134, poz. 692), przy odpowiednim zastosowaniu przepisów § 10 - § 24 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 2303) ogłasza przetarg publiczny nieograniczony (pisemny) na sprzedaż zbędnych składników mienia ruchomego.

1.         Przedmiot przetargu:

1.1 Przedmiotem sprzedaży są siatki leśne pochodzące z demontażu grodzeń upraw leśnych wg poniższego zestawienia:

1.1.1. Leśnictwo Rabe:

a) 250 mb - siatka średniej grubości

Cena wywoławcza netto – 1,53 zł/mb.

b) 300 mb - siatka średniej grubości

Cena wywoławcza netto – 1,53 zł/mb.

 

1.1.2. Leśnictwo Ustjanowa:

a) 241 mb - siatka średniej grubości

Cena wywoławcza netto – 1,53 zł/mb.

b) 100 mb - siatka średniej grubości

Cena wywoławcza netto – 1,06 zł/mb,

c) 384 mb - siatka średniej grubości

Cena wywoławcza netto – 1,53 zł/mb.

 

1.1.3. Leśnictwo Serednica:

a) 227 mb - siatka cieńsza

Cena wywoławcza netto – 1,27 zł/mb,

2. Wadium:

2.1 Warunkiem przystąpienia do przetargu publicznego jest wpłata wadium w wysokości:

 2.1.1. Pakiet 1: Leśnictwo Rabe:

a) 250 mb - siatka średniej grubości - wadium: 38,25 zł

b) 300 mb - siatka średniej grubości - wadium: 45,90 zł

 

2.1.2. Pakiet 2:Leśnictwo Ustjanowa:

a) 241 mb - siatka średniej grubości- wadium: 36,87 zł

b) 100 mb - siatka średniej grubości- wadium: 10,60 zł

c) 384 mb - siatka średniej grubości- wadium: 58,75 zł

 

2.1.3. Pakiet 3: Leśnictwo Serednica:

a) 227 mb - siatka cieńsza - wadium: 28,83 zł

    1. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne numer nr 57 1600 1462 1016 7865 4000 0004 w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. do godziny 11:00. Za dzień dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne. 

 

    1. Wadium wpłacone przez nabywcę, którego oferta została wybrana, z chwilą podpisania umowy sprzedaży ulega zaliczeniu na poczet ceny nabycia. Natomiast należne odsetki od wadium zostaną zwrócone na rachunek wpłacającego.

 

    1. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, wraz z należnymi odsetkami pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku i prowizji bankowych, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.

 

    1.  Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

 

3. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:

3.1 Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć na piśmie. W celu złożenia oferty można posłużyć się formularzem stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w formie cyfrowego odwzorowania (skanu) oferty sporządzonej w formie papierowej.

 

3.2. Oferta powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta;
  2. wskazanie składników mienia, których dotyczy oferta tj. podanie numeru Pakietu oraz rodzaju siatki (stosownie do opisu zawartego w pkt 1 niniejszego ogłoszenia);
  3. oferowaną cenę za 1 metr bieżący siatki;
  4. cenę całkowitą obliczoną jako iloczyn metrów bieżących siatki z Pakietu, którego dotyczy oferta i oferowanej ceny za 1 mb;
  5.  warunki zapłaty ceny całkowitej;
  6.  oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub
    że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
  7. oświadczenie, że zapoznał się z treścią ogłoszenia o przetargu;

h) wskazanie sposobu przekazania informacji o terminie zawarcia umowy (osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne, na piśmie, za pomocą poczty e-mail).

 

3.3. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki         Dolne (sekretariat) i zaopatrzyć opisem: ,,Przetarg na siatkę leśną - nie otwierać do godziny 12:00 w dniu 27.12.2024 r.”

 

3.4. Cena jednostkowa za 1mb siatki, oraz cena całkowita za siatkę podane w ofercie będą cenami netto. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów.

4.        Miejsce i termin przetargu publicznego:

Przetarg odbędzie się w dniu 27.12.2024 r. o godz.:12:00 w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne (pokój nr 205).

 

5.         Termin i miejsce złożenia oferty, oraz okres w którym oferta jest wiążąca:

5.1.     Ofertę należy złożyć w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w terminie  do dnia 27 grudni 2024 r. do godziny 11.30.

 

5.2. Złożone oferty są wiążące w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku.

 

5.3. W przypadku chęci zakupu siatek z różnych Pakietów opisanych w pkt 1 niniejszego Ogłoszenia, należy złożyć osobne oferty na każdy z Pakietów.

 

6.         Sposób oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej:

6.1.Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najwyższą ceną całkowitą. Cena całkowita będzie stanowiła iloczyn ceny jednostkowej netto za 1 mb podanej w ofercie oraz ilości metrów bieżących siatki w danym Pakiecie, zgodnie z opisem zawartym w pkt 1.1. niniejszego ogłoszenia.

6.2. W przypadku gdy co najmniej dwóch oferentów zaoferuje tę samą cenę jednostkową netto za 1 mb na dany pakiet, komisja przetargowa działając na podstawie stosownego odpowiednio przepisu § 21 ust.2 i ust.3 z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 2303), będzie kontynuowała przetarg publiczny w formie aukcji między tymi oferentami.

 

7.         Termin zawarcia umowy sprzedaży:

            Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 21 dni od daty przetargu, określonej w pkt 4 ogłoszenia. O konkretnym terminie zawarcia umowy

oferent zostanie poinformowany w sposób wskazany w złożonej ofercie. Umowa zostanie podpisania w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne.

 

8.         Warunki płatności:

Nabywca jest obowiązany zapłacić w całości cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Nabywca w ofercie wskazuje formę płatności. W dniu zawarcia (podpisania) umowy sprzedaży zostanie wystawiona faktura. Wydanie składnika mienia nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Kupujący zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia (podpisania) umowy po uprzednim uiszczeniu ceny. Brak zapłaty za przedmiot umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy będzie stanowił podstawę do odstąpienia przez Sprzedawcę od umowy po uprzednim wyznaczeniu dodatkowego terminu 7 dni na uiszczenie ceny. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zatrzyma zadatek, o którym mowa w pkt 2.3 niniejszego ogłoszenia.

 

9.         Dokumenty i oświadczenia:

9.1. Do pisemnej oferty należy dołączyć wskazane poniżej dokumenty:

  1. Dowód wpłaty wadium;
  2. Pełnomocnictwo, jeżeli uczestnika przetargu reprezentuje pełnomocnik,
    z treści którego będzie jednoznacznie wynikało prawo do reprezentowania uczestnika do udziału w przetargu i zawarcia umowy sprzedaży (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony notarialnie);
  3. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu.

 

9.2.  Nie złożenie któregokolwiek z ww. dokumentów w dniu przetargu spowoduje odrzucenie oferty.

 

10 .    Informacje dodatkowe:

          10.1. Składniki mienia będące przedmiotem postępowania przetargowego można oglądać we wskazanych w pkt 1 leśnictwach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do14:30 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
z miejscowym leśniczym. Numery telefonów służbowych do leśniczych dostępne są na stronie http://www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl/lesnictwa).

 

          10.2. Złożenie jednej ważnej oferty na dany składnik mienia wystarcza do  przeprowadzenia przetargu.

 

         10.3. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

 

         10.4. Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. 

     10.5. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:

1) została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub

    przez oferenta, który nie wniósł wadium;

2)  nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 niniejszego

     ogłoszenia, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś

     jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za

     nową ofertę.

  10.6. Komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta o odrzuceniu oferty.

 

11. Załączniki:

  1. załącznik nr 1_formularz oferty;
  2. załącznik nr 2_wzór umowy sprzedaży;
  3. załącznik nr 3 _wzór oświadczenia oferenta.

 

12. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

12.1. Administratorem danych osobowych oferentów będących osobami fizycznymi oraz ich pełnomocników jest Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne z siedzibą: 38-700 Ustrzyki Dolne ul. Rynek 6. Przedstawicielem Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne jest Nadleśniczy. Z administratorem można skontaktować się: pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej na adres:ustrzyki.dolne@krosno.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem: 1343 110 31.

 

12.2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych oferentom będącym osobami fizycznymi oraz ich pełnomocnikom, stosownie do przepisów rozporządzenia RODP  przysługuje prawo do:

- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych,

- żądania od Administratora sprostowania danych osobowych,

- żądania od Administratora usunięcia osobowych,

- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

- przenoszenia danych osobowych,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego

12.3. Dane osobowe będą przetwarzane ręcznie, w tym elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych. Odbiorcą danych będą w szczególności:  kancelaria prawna prowadząca obsługę prawną Nadleśnictwa, a także jednostki nadrzędne nad Nadleśnictwem (w szczególności regionalna dyrekcja Lasów

Państwowych w Krośnie oraz Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych) Odbiorcą danych mogą być także inne podmioty w związku z koniecznością udostępnienia informacji publicznej.

12.4. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Z którym  można skontaktować się poprzez e-mail iod@comp-net.pl.

12.5. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży siatki oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podstawą prawną przetwarzania są przepisy art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art.

6ust. 1 lit. c) RODO. Obowiązek prawny ciążący na administratorze wynika z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t. j. Dz.U. 2023, poz. 2303).

12.6. Dane osobowe będę przetwarzane przez okres czasu wyznaczony: terminami przedawnienia roszczeń wynikającymi z Kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia 6 lat licząc od wymagalności roszczenia), wyznaczony  przepisami o rachunkowości, oraz wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów -  w zależności od tego, który z tych terminów będzie najdłuższy.

12.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem przystąpienia do przetargu oraz zawarcia umowy na zakup siatki.

 

 

Podpisał:

Nadleśniczy

Maciej Szpiech

Materiały

Ogłoszenie o przetargu publicznym
Ogłoszenie​_o​_przetargu​_publicznym.pdf 0.20MB
Zał. 1 Formularz oferty
Zał​_1​_Formularz​_oferty.docx 0.02MB
Zał. 2 Wzór umowy
Zał​_2​_Wzór​_umowy.pdf 0.13MB
Zał. 3 Wzór oświadczenie oferenta
Zał​_3​_Wzór​_oświadczenie​_oferenta.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2024 14:06 SEBASTIAN WÓJTOWICZ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referent ds. administracji
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o sprzedaży siatki [12.2024] 1.0 09.12.2024 14:06 SEBASTIAN WÓJTOWICZ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}