W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: stanowisko ds administracyjnych

Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia nr 18 Dyrektora RDLP w Szczecinie z dnia 18.06.2020r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 18-11-2024

Informacje o ofercie

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
- świadczenia socjalne,
- pakiet medyczny.

Zakres obowiązków

- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją robót budowlanych;

- Prowadzenie spraw dotyczących stanu posiadania, ewidencji gruntów, nieruchomości, w tym związanych z instalacjami w obiektach OTL;

- Prowadzenie spraw związanych z podatkami od gruntów i nieruchomości oraz podatkami od środków transportowych;

- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją, przyjmowaniem na stan, zmianą miejsca użytkowania i likwidacją środków trwałych, składników niskocennych oraz pozostałych składników majątku w module INFRASTRUKTURA;

- Prowadzenie spraw związanych z planami inwestycyjnymi w jednostce oraz meldunkami z realizacji zadań inwestycyjnych, sprawozdaniami LPiR-4, LPIO 13 i dot. wyceny gruntów;

- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i ubezpieczeniami komunikacyjnymi;

     -  Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Ośrodek Transportu Leśnego ul. Szpitalna 2 66-400 Gorzów Wielkopolski

Wymagania

Wymagania obligatoryjne (podstawowe):

- wykształcenie średnie (preferowane: administracja, budownictwo) i co najmniej 1 rok pracy - (w przypadku zatrudnienia na stanowisko referent),

- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata pracy lub wyższe (preferowane: administracja, budownictwo) - (w przypadku zatrudnienia na stanowisko straszy referent),

- wykształcenie średnie i co najmniej 7 lat pracy lub wyższe (preferowane: administracja, budownictwo) i co najmniej 2 lata pracy w Lasach Państwowych - (w przypadku zatrudnienia na stanowisko specjalista),

- wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, budownictwo) i co najmniej 4 lata pracy w Lasach Państwowych - (w przypadku zatrudnienia na stanowisko starszy specjalista),

- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (m.in. excel).

 Wymagania dodatkowe (preferowane):

  1. Znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku;
  2. Znajomość obsługi aplikacji SILP i SILPWeb w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji zadań na zajmowanym stanowisku;
  3. Znajomość obsługi systemu EZD;
  4. Ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem;
  5. Prawo jazdy kat. B;

Predyspozycje osobowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodyscyplina, sumienność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,

2) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,

3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),

4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celów rekrutacji danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierza z własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji - (załącznik nr 1),

5) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP (załącznik nr 2),

6) do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

Benefity

- świadczenia socjalne,

- pakiet medyczny.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zew. - stanowisko ds. adinistracyjnych
Ogłoszenie​_o​_pracę​_-​_stanowisko​_ds​_administracyjnych​_-​_nabór​_zewnętrzny.pdf 0.24MB
Załącznik nr 1 stanowisko ds administracyjnych -Oświadczenie
Załącznik​_Nr​_1​_stanowisko​_dsadministracyjny​_-​_Oświadczenie.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 stanowisko ds. administracyjnych-Kwestionariusz osobowy
Załącznik​_Nr​_2​_stanowisko​_dsadministracyjnych​_-​_Kwestionariusz​_osobowy.docx 0.03MB
Załącznik nr 3 stanowisko ds. administracyjnych-Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Załącznik​_Nr​_3​_stanowisko​_ds​_administracyjnych​_-Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.11.2024 15:21 Artur Gądarowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Maciak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pracownik ds. administracyjnych 1.0 05.11.2024 15:21 Artur Gądarowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}