Informacje dla kandydatów do szkoły na rok 2024/2025
25.06.2024
Terminy procesu rekrutacji po egzaminach wstępnych do szkoły:
I. 24 czerwca 2024 roku, godzina 12.00 - wywieszenie listy z nazwiskami osób zakwalifikowanych oraz niezakwalifikowanych w wyniku egzaminu wstępnego.
II. Od 3 do 11 lipca 2024 roku - składanie kompletu dokumentów wymaganych do przyjęcia kandydata do szkoły. W białej teczce z gumką opisanej wg wzoru (wzór do pobrania poniżej) należy zamieścić następujące dokumenty:
- Wszystkie dokumenty wysłane elektronicznie do pierwszego etapu rekrutacji w formie wydrukowanej:
- wniosek o przyjęcie do szkoły,
- zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań do podjęcia kształcenia w liceum plastycznym,
- zaświadczenie ze szkoły podstawowej.
- Kwestionariusz osobowy do Mobidziennika – do pobrania na stronie szkoły.
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – do pobrania na stronie szkoły.
- Zgoda na przetwarzanie wizerunku ucznia – do pobrania na stronie szkoły.
- Deklaracja rozszerzeń – do pobrania na stronie szkoły.
- Oświadczenie ws. uczęszczania na zajęcia religii/etyki – do pobrania na stronie szkoły.
- 3 zdjęcia legitymacyjne.
- Karta zdrowia.
- Oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej.
- Wyniki egzaminu ósmoklasisty.
III. 12 lipca 2024 roku, godzina 12.00 - wywieszenie listy kandydatów przyjętych oraz nieprzyjętych do szkoły.
UWAGA! Kandydaci, którzy nie złożą kompletu dokumentów papierowych w terminie od 3 do 11 lipca 2024 roku, nie zostaną przyjęci do szkoły.
INFORMACJA DLA KANDYDATÓW I UCZNIÓW Z UKRAINY PRZYJĘTYCH ORAZ PROMOWANYCH NA ROK SZKOLNY 2024/2025
Centrum Edukacji Artystycznej wymaga złożenia dokumentów poświadczających prawo do bezpłatnej edukacji w roku szkolnym 2024/2025.
Do wniosku rodzica lub pełnoletniego ucznia należy dołączyć następujące dokumenty:
- Kopia zaświadczenia o nadaniu numeru PESEL ze statusem UKR lub CUKR dla ucznia.
- Kopia zaświadczenia z właściwego urzędu gminy, wystawionego nie wcześniej niż dnia 18 czerwca 2024 r, potwierdzającego, że uczeń będący uchodźcą z Ukrainy nadal posiada status UKR lub CUKR.
- Zaświadczenie ze szkoły potwierdzające, że osoba będąca uchodźcą z Ukrainy została przyjęta w poczet uczniów szkoły - do pobrania w sekretariacie szkoły.
UWAGA! Jeśli wniosek składa osoba będąca prawnym opiekunem, należy dołączyć kopię postanowienia sądu o ustanowieniu osoby wnioskującej opiekunem prawnym.
Komplet dokumentów należy kierować drogą pocztową, listem poleconym na adres Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Mikołaja Kopernika 36 / 40 00-924 Warszawa.
Materiały
Wzór opisania teczkiwzór_opisania_teczki.pdf 0.07MB Kwestionariusz osobowy do Mobidziennika
Kwestionariusz_osobowy_do_mobidziennika_.pdf 0.13MB Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Klauzula_informacyjna_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.19MB Zgoda na przetwarzanie wizerunku
Zgoda_na_przetwarzanie_wizerunku_ucznia.pdf 0.09MB Deklaracja rozszerzeń
Deklaracja_rozszerzeń_PIERWSZA_KLASA.pdf 0.21MB Oświadczenie rodziców w sprawie uczęszczania na religię lub etykę
Oświadczenie_rodziców_w_sprawie_uczęszczania_na_religię_lub_etykę.pdf 0.09MB