Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu
Państwowa Szkoła Muzyczna... zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/plastykczestochowa
Data publikacji strony internetowej: 31.12.2022 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 31.12.2022 r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- część filmów może nieposiadać napisów i audiodeskrypcji.
Oświadczenie sporządzono dnia 31.12.2022 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Jacek Turlejski, adres poczty elektronicznej jturlejski@plastyk.czest.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 34-324-12-28. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Obiekt
ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa
Do budynku prowadzi wejście od ulicy Pułaskiego. Do szkoły osoba niepełnosprawna może wjechać wózkiem.
Recepcja znajduje się po prawej stronie od wejścia. Sekretariat, administracja Szkoły i sala audytoryjna mieszczą się na parterze, przejście jest swobodne, osoba na wózku może poruszać się po całej powierzchni parteru, jednakże w korytarzu przy portierni znajdują się dwa stopnie schodów. Również na korytarzu prowadzącym do sali audytoryjnej znajdują się trzy stopnie schodów o standardowych wymiarach zgodnych z przepisami budowlanymi
W budynku jest winda.
W budynku w korytarzu do sali audytoryjnej jest toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Przed budynkiem brak jest miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, są cztery miejsca służbowe, które w razie potrzeby będą udostępniane.
Do budynku szkoły można po zgłoszeniu na portierni wejść od ulicy Dąbkowskiego. Również jest możliwość wejścia do budynku od strony boiska szkolnego i patio wewnętrznego po uzgodnieniu z portiernią.
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2023 16:54 Jacek Turlejski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jacek Turlejski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 05.01.2023 16:54 Jacek Turlejski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP