W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konsultacje dla kandydatów

Rejestracja kandydatów na konsultacje będzie prowadzona w formie elektronicznej w dniach 11 marca — 12 kwietnia 2024 roku (do g. 12.00).
Kandydat zostanie zarejestrowany po wysłaniu zgłoszenia udziału w konsultacjach na adres mailowy:
konsultacje@zsp.tarnow.pl.

Konsultacje będą organizowane od 17 kwietnia 2024 w godzinach 16.00 ― 17.30 w formie stacjonarnej na terenie szkoły oraz zdalnej za pośrednictwem aplikacji TEAMS.
Kandydat może uczestniczyć łącznie w trzech konsultacjach ― po jednym spotkaniu z zakresu: rysunku, malarstwa, kompozycji przestrzennej oraz spotkaniu TEAMS z historii sztuki. 
Konsultacje z rysunku i malarstwa oraz kompozycji przestrzennej będą organizowane w formie stacjonarnej lub zdalnej do wyboru, natomiast z historii sztuki w formie zdalnej.
Konsultacje z rysunku i malarstwa zaplanowano we wtorki i środy natomiast spotkania z zakresu kompozycji przestrzennej w środę – stacjonarne. Spotkanie z zakresu historii sztuki – w czwartek, zdalnie.

Kandydatko, Kandydacie!
Przydział terminu następuje wg kolejności zgłoszeń.
Wyślij swoje zgłoszenie udziału w konsultacjach na adres mailowy: konsultacje@zsp.tarnow.pl
W temacie wiadomości wpisz: ZGŁOSZENIE_imię_nazwisko_konsultacje_ZDALNE lub ZGŁOSZENIE_imię_nazwisko_konsultacje _STACJONARNE w zależności od wybranej formy konsultacji. 
Po wysłaniu zgłoszenia, w ciągu kilku dni, otrzymasz wyznaczony termin konsultacji.
W przypadku konsultacji stacjonarnych — przynieś ze sobą wymagane materiały do pracy: blok A3, farby wodne np. tempery, plakatówki, pędzle, pojemnik na wodę, ołówki, gumkę, nożyk, nożyczki, linijkę, cyrkiel, klej.

W wypadku konsultacji zdalnych otrzymasz w wiadomości zagadnienia lub tematy zadań do wykonania oraz link dostępu do grupy Teams.

  • wykonaj zadania w oparciu o przesłane wymagania
  • pamiętaj o sfotografowaniu lub zeskanowaniu wykonanych prac 
  • skany lub zdjęcia należy załączyć lub udostępnić podczas konsultacji. Zdjęcia powinny być czytelne, z możliwością powiększenia, wykonane przy odpowiednim oświetleniu
  • dołącz do spotkania Teams w wyznaczonym terminie — punktualnie o godzinie 16.00 oraz załącz lub udostępnij na czacie swoje prace i zaczekaj na omówienie ich przez nauczyciela

UWAGA!
Adres mailowy konsultacje@zsp.tarnow.pl służy wyłącznie do przesłania zgłoszenia, prosimy nie wysyłać prac plastycznych na ten adres.

Materiały

Rekrutacja - informacje dla kandydatów do Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie - 2024
rekrutacja​_informacje​_2024.jpg 0.30MB
{"register":{"columns":[]}}