Terminy postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/25
Postępowanie uzupełniające do Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie na rok szkolny 2024/25 na specjalizacje meblarstwo artystyczne, projektowanie przestrzeni, renowację mebli i wyrobów snycerskich oraz tkaninę artystyczną odbędzie się w dniach 19-20 sierpnia 2024 roku i będzie obejmował egzamin praktyczny z rysunku, malarstwa i kompozycji przestrzennej, a także egzamin ustny z zagadnień związanych z różnymi dziedzinami sztuk plastycznych.
Harmonogram postępowania uzupełniającego:
19 sierpnia 2024 r.
- rysunek, godz. 9.00–11.00
- malarstwo, godz. 11.30–13.30
20 sierpnia 2024 r.
- kompozycja przestrzenna, godz. 9.00–11.00
- egzamin ustny, od godz. 11.30
Zbiórka kandydatów każdego dnia przed rozpoczęciem egzaminu o godz. 8.50.
Na egzamin praktyczny należy przynieść przybory do rysowania, malowania i modelowania, np. ołówki, gumkę, temperówkę, farby (np. plakatowe lub akrylowe), pędzle, pojemnik na wodę, klej w sztyfcie, linijkę, ekierkę i cyrkiel, nożyczki i nóż introligatorski.
Szkoła zapewnia zdającemu karton do wykonania kompozycji rysunkowej i malarskiej oraz materiały do wykonania kompozycji przestrzennej.
Kandydaci do klas pierwszych Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie, przed przystąpieniem do każdego z egzaminów, są zobowiązani do okazania aktualnej legitymacji szkolnej lub innego ważnego dokumentu tożsamości wraz ze zdjęciem.
Kandydat dostarcza dokumenty rekrutacyjne:
- wniosek o przyjęcie do szkoły,
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia w liceum sztuk plastycznych wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, o którym mowa w art. 142 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe,
- ewentualnie dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo Oświatowe.
Dokumenty należy złożyć w terminie do 14 sierpnia 2024 roku w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres:
Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie
ul. Westwalewicza 6
33-100 Tarnów (liczyć się będzie data wpływu dokumentu do sekretariatu szkoły)
Dopuszcza się, w wyjątkowej sytuacji w uzgodnieniu z sekretariatem szkoły, przesłanie skanów powyższych dokumentów na e-mail: rekrutacja@plastyk.tarnow.pl, w tytule wpisując Postępowanie uzupełniające LSP – imię i nazwisko kandydata, przy czym oryginały dokumentów należy złożyć w sekretariacie szkoły najpóźniej w dniu egzaminu.
Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do szkoły nastąpi w dniu 21 sierpnia 2024 roku poprzez wywieszenie listy na tablicy ogłoszeń w siedzibie szkoły.
Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do szkoły składają w sekretariacie dokumenty potwierdzające wolę nauki w Liceum Sztuk Plastycznych w nieprzekraczalnym terminie do 27 sierpnia 2024 roku do godz. 15.00:
- oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia w zawodzie plastyk danej specjalizacji wydane przez lekarza specjalistę.
Niedostarczenie powyższych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z podjęcia nauki w Liceum Sztuk Plastycznych.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły w roku szkolnym 2024/2025 nastąpi w dniu 29 sierpnia 2024 roku poprzez wywieszenie listy na tablicy ogłoszeń w siedzibie szkoły.
- Pierwsza publikacja:
- 16.07.2024 11:07 Paweł Gurak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Szczepanik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Terminy postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/25 | 1.0 | 16.07.2024 11:07 Paweł Gurak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP