W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

REKRUTACJA 2024/2025

Konsultacje dla kandydatów - informacje

Rekrutacja - najczęściej zadawane pytania

DALESZE POSTĘPOWANIE PO OGŁOSZENIU WYNIKÓW

Informujemy, że listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do pierwszej klasy PLSP na rok szkolny 2024/2025 są już opublikowane w budynku szkoły.

Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do PLSP, zostają przyjęci do szkoły /PLSP/, jeżeli, do dnia 31 lipca br. do godz. 15.00 dostarczą do sekretariatu szkoły /PLSP/:

  • potwierdzenie woli nauki w PLSP /druk do pobrania na stronie internetowej szkoły lub w sekretariacie/
  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
  • oryginał zaświadczenia /OKE/ o wynikach egzaminu ósmoklasisty

Informujemy również, że osoby, z obcojęzycznym nazwiskiem, składające dokumenty potwierdzające wolę nauki w PLSP, będziemy prosili o potwierdzenie wpisanego /we wniosku/ polskiego obywatelstwa, stosownym dokumentem urzędowym. Kandydaci zakwalifikowani do szkoły, nie posiadający obywatelstwa polskiego podlegają odpłatności za naukę, w oparciu o aktualne przepisy prawa – Ustawa Prawo Oświatowe / art. 165/.

Niedostarczenie w/w dokumentów w terminie do 31.07.2023 r. do godz. 15.00, spowoduje, że kandydat nie będzie uwzględniony na liście kandydatów przyjętych do pierwszej klasy PLSP na rok szkolny 2024/2025/ogłoszonej 02.08.2024 r./

Kandydaci, którzy znajdują się na liście osób niezakwalifikowanych do PLSP mają możliwość, od dnia 02.08.2024 r. /tj. od momentu publikacji list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych/ złożenia w formie pisemnej w sekretariacie PLSP, wniosku do komisji rekrutacyjnej w PLSP o podanie pisemnej przyczyny, odmowy przyjęcia kandydata do pierwszej klasy PLSP w Warszawie lub w razie opublikowania jednego /lub więcej/ wolnego miejsca, do pierwszej klasy w roku szkolnym 2024/2025, przystąpienia na wniosek pisemny rodzica/opiekuna prawnego do rekrutacji tzw. uzupełniającej. Tryb wnoszenia pism w procesie tzw. odwoławczym wynosi 3 dni od momentu publikacji list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły /art.158 Ustawy Prawo oświatowe/

 

Rodzice/opiekunowie prawni kandydata do PLSP, mogą otrzymać informację o uzyskanej punktacji kandydata /od dnia 17.06. – 28.06.2024 r./w kontakcie z sekretariatem PLSP, mailowo, pisząc na adres sekretariatu: plsp@smocza.edu.pl  wg podanego wzoru:

temat maila:   pkt kandydata (imię i nazwisko)

Treść:              Proszę o podanie punktacji osiągniętej w ramach egzaminu wstępnego do PLSP.

                        Podpis (imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego)

W celu usprawnienia przebiegu procesu informowania o osiągniętej pkt, prosimy o zastosowanie się do w/w schematu oraz nie przesyłania na adres sekretariatu dodatkowych zdjęć prac kandydatów, czy też informacji o samych kandydatach, sekretariat podaje tylko i wyłącznie uzyskaną pkt /z otrzymanego protokołu/ nie komentuje i nie omawia w żaden sposób uzyskanych wyników.

Dziękujemy za poświęconą uwagę.

INFORMACJA O EGZAMINIE PRAKTYCZNYM ORAZ EGZAMINIE USTNYM

Każdy kandydat zgłasza się na egzamin praktyczny z materiałami, potrzebnymi do wykonania prac egzaminacyjnych oraz z legitymacja szkolną lub innym, aktualnym dokumentem ze zdjęciem kandydata np. paszport, dowód osobisty, karta miejska. Prosimy o przybycie na egzamin ok. 15 minut wcześniej (8.45). Gromadzimy się pod głównym wejściem do budynku szkoły, od strony ulicy Smoczej i spokojnie oczekujemy na rozpoczęcie egzaminu (godz. 9.00), wyczytywanie nazwisk kandydatów, którzy będą wchodzić do budynku grupami.

Czas trwania egzaminu – 4 godziny zegarowe, od momentu wejścia na salę i odczytania tematów egzaminu. Kandydat który uznał, że już skończył prace, może opuścić swoje stanowisko, po zgłoszeniu tego faktu opiekunowi sali. Na czas egzaminu, kandydaci którzy wnieśli ze sobą telefony komórkowe, są proszeni o ich bezwzględne wyłączenie. Kandydat podczas trwanie egzaminu nie korzysta ze sprzętu typu: słuchawki, odtwarzacze cyfrowe, aparaty fotograficzne itp. Jedynym wyjątkiem są sytuacje zdrowotne, które zostały wcześniej zgłoszone pracownikowi sekretariatu i kandydat otrzymał pozwolenie na używanie telefonu skonfigurowanego z odpowiednią aplikacją, dokonującą pomiaru ciśnienia lub pomiaru cukru we krwi.

Egzamin ustny dla kandydatów, będzie odbywał się w dniach: 3, 4 oraz 5 czerwca 2024 roku.

Listy kandydatów z przydzielonym terminem, będą wywieszone w budynku szkoły (w miejscu widocznym) w dniu trwania egzaminu praktycznego tj. 28.05.2024 r. Przypominamy o obowiązku sprawdzenia list, tak, aby każdy kandydat wiedział, w jakim terminie zgłasza się na egzamin ustny oraz o obowiązku zabrania ze sobą legitymacji szkolnej lub innego aktualnego dokumentu za zdjęciem.

POSTĘPOWANIE PO ZŁOŻENIU DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH

Na stronie internetowej szkoły:

https://www.gov.pl/web/plastykwarszawa/rekrutacja-20242025

po zakończeniu przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych od kandydatów do szkoły, będzie zamieszczona informacja o terminie egzaminu praktycznego , tj. czy odbędzie się jednego dnia dla wszystkich kandydatów (w dniu 28.05.2024 r.) czy też, będzie przeprowadzany w dwóch terminach, tj. 28.05 2024 r. (wtorek) oraz 29.05.2024 r. (środa). W sytuacji rozbicia egzaminu praktycznego na dwa terminy, do dnia 24.05.2024 r. na stronie internetowej szkoły, zostanie opublikowany schemat organizacyjny egzaminu praktycznego, tak, aby każdy kandydat wiedział, na jaki dzień egzaminu jest wyznaczony i tylko w tym jednym, konkretnym dniu /a nie innym, kandydat zgłasza się z legitymacją szkolną lub innym dowodem ze zdjęciem oraz odpowiednimi materiałami. Informacja o materiałach, jakie są potrzebne na egzamin praktyczny jest zamieszczona na stronie www. szkoły.

Harmonogram egzaminów ustnych (ze względu na ochronę danych osobowych) będzie dostępny tylko i wyłącznie w dniu lub w dniach, trwania egzaminu praktycznego, w formie list, wywieszonych na drzwiach wewnętrznych (oszklonych) w budynku PLSP. W związku z powyższym, prosimy kandydatów o zapoznanie się z w/w listami, w dniu zgłoszenia się na egzamin praktyczny.

Materiały

Regulamin rekrutacji
REGULAMINrekrutacji2024.pdf 0.12MB
Harmonogram rekrutacji 2024
HARMONOGRAM​_REKRUTACJI​_DO​_PLSP​_2.pdf 0.13MB
Oświadczenie woli 2024
potwierdzenie​_woli​_2024.pdf 0.12MB
Wniosek o przyjęcie A
Wniosek​_o​_przyjęcieA​_(1).pdf 0.26MB
Wniosek o przyjęcie B
Wniosek​_o​_przyjęcie​_B.docx 0.03MB
Materiały na egzamin praktyczny
MateriałyNAegzaminPRAKTYCZNY​_a.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.01.2024 12:55 Maciej Kupidura
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Szymaniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
REKRUTACJA 2024/2025 12.0 19.06.2024 16:12 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 11.0 14.06.2024 13:11 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 10.0 23.05.2024 14:44 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 9.0 14.05.2024 09:51 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 8.0 30.04.2024 09:30 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 7.0 29.04.2024 13:09 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 6.0 10.04.2024 15:27 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 5.0 08.04.2024 13:29 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 4.0 26.02.2024 14:12 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 3.0 19.02.2024 08:02 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 2.0 31.01.2024 13:14 Maciej Kupidura
REKRUTACJA 2024/2025 1.0 31.01.2024 12:55 Maciej Kupidura

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}