W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2021.11.30 - Zapytanie ofertowe pn. „Dostawa i montaż klimatyzatorów wraz z demontażem obecnych”

30.11.2021

Gorzów Wielkopolski, dnia      30 listopada 2021 r. 

3038-7.262.20.2021

 

                                                            ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

            Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia oferty w trybie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019  r. / tj. Dz. U z 2021 poz.1129 ze zm./  na dostawę i montaż  klimatyzatorów wraz z demontażem obecnych:

1/ Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. – 1 szt.  biuro podawcze-2,6 kW – nowy,

2/ Prokuratura Rejonowa w Gorzowie Wlkp. – 1 szt.  pok. 28A- 3,5 kW – wymiana,

3/ Prokuratura Rejonowa w Słubicach – 7 szt.: pok. 218,219,220 oraz 4 pokoje na poddaszu – 2,6 kW – wymiana.

 

Uwaga:

  1. zdemontowane, zużyte jednostki wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt,
  2. cena ofertowa winna obejmować również koszt przeprowadzanych przeglądów zgodnie z wymaganiami producenta w okresie gwarancji,
  3. w przypadku utraty gwarancji producenta na skutek zaniechania wykonania lub nieprawidłowego wykonania przeglądu w trakcie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub wymiany urządzeń na własny koszt do końca okresu gwarancji.

Termin realizacji: do 23 grudnia br. .

Wymagany termin gwarancji: 60 m-cy.

Do faktury należy załączyć protokół odbioru.

Termin płatności wynosi do 21 dni od daty otrzymania prawidłowej faktury.

            Oferty cenowe obejmujące kwotę netto i brutto oraz warunki gwarancji i termin realizacji proszę nadsyłać na jeden z podanych adresów do dnia  02 grudnia br.

  • Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. ul. Moniuszki 2 , 66-400 Gorzów Wlkp.
  • magdalena.narolska@gorzow.po.gov.pl
  • fax  95 7392 065

Osobą do kontaktów ze strony Zamawiającego jest Pan Krzysztof Sanocki tel. 95 7392 069.

 

 

Materiały

Zapytanie oraz załączniki
skanowanie0092.pdf 1.68MB
{"register":{"columns":[]}}