W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2021.12.10 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. „Wykonanie wymiany wykładzin w budynku Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ulicy Chopina 52”

10.12.2021

Gorzów Wlkp., dnia 09 grudnia 2021 r.

   3038-7.262.21.2021

                                              

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. 3038-7.262.21.2021 pod nazwą Wykonanie wymiany wykładzin w budynku Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ulicy Chopina 52”.

- zamówienie publiczne o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

(tj. Dz.U.2021.1129 ze zm.),

jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy DALLA, ul. Drzymały 28, 66-400 Gorzów Wlkp., której cena wynosi: netto: 29 491,05zł., brutto: 36 273,99zł.

 

 

 

Materiały

Informacja o wyborze
skan​_info​_o​_njakorzystniejszej​_ofercie​_WYKŁADZINA.pdf 0.24MB
{"register":{"columns":[]}}