W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2022.02.04 - Zapytanie ofertowe pn. „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”

04.02.2022

3038-7.262.3.2022 „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz
w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

„Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”

 

Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2021.1129 ze zm.).

 

 

Gorzów Wlkp., 03 lutego 2022 r.

 

                                                                                                                                                                                                                                           

 

ZATWIERDZAM

 

Prokurator Okręgowy

 w Gorzowie Wlkp.

 

Agnieszka Leszczyńska

 

 

 

  NAZWA  I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp.

ul. Moniuszki 2,

66-400 Gorzów Wlkp.

godziny urzędowania: w dni robocze od pon. do pt. w godz. od 7:15 do 15:15

e-mail:  sekretariat@gorzow.po.gov.pl; http://gorzow.po.gov.pl/

 

  1.       TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2021.1129 ze zm.).

 

    II      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Nazwa zamówienia: „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej        w Gorzowie Wlkp. oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”.

 

  1. KODY CPV:

7 9 7 1 0 0 0 0 - 4   U s ł u g i  o c h r o n i a r s k i e

7 9 7 1 1 0 0 0 - 1   U s ł u g i  n a d z o r u    p r z y  u ż y c i u   a l a r m u

7 9 7 1 4 0 0 0 - 2   U s ł u g i  w  z a k r e s i e  n a d z o r u

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej
w Gorzowie Wlkp. oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego.

 

2.1 Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem:

  1. Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp., ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wlkp.;
  2. Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp., ul. Chopina 52, 66-400 Gorzów Wlkp. ;
  3. Prokuratura Rejonowa w Gorzowie Wlkp., ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wlkp.;
  4. Prokuratura Rejonowa w Słubicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 69-100 Słubice;
  5. Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie, ul. Plac Kościelny 1, 69-200 Sulęcin;
  6.   Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich, ul. Gorzowska 38, 66-500 Strzelce Krajeńskie;
  7. Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 13a, 66-300 Międzyrzecz.

 

2.2 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz pełnienia służby w elektronicznym centrum nadzoru:

1. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należy utrzymywanie ładu i porządku publicznego, prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz obserwacja monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie chronionych obiektów, a także reagowanie na sygnały alarmów, ze szczególnym uwzględnieniem:

a) stałego patrolowania i dozoru budynków oraz terenów do nich przylegających,

b) prowadzenia ewidencji wejść/wyjść interesantów oraz osób trzecich, wydawanie przepustek, pouczenie o zasadach przetwarzania danych osobowych,

c) ochrony przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz przed wejściem na ich teren osób nieupoważnionych, a ponadto:

d) ochrona i zabezpieczenie w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą oraz innych awarii bądź losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa mienia,

e) natychmiastowe reagowanie na wezwania pracownika Zamawiającego w celu zapewnienia bezpieczeństwa,

f) zapobieganie wynoszeniu przedmiotów stanowiących mienie Zamawiającego,

g) zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki,

h) prowadzenie stanowiska informacji oraz udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do określonych pracowników lub właściwych komórek merytorycznych,

i) reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji, prób włamania do obiektów Zamawiającego,

j) podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu; W sytuacjach tego wymagających pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do wezwania grupy interwencyjnej,

k) bieżące informowanie Zamawiającego o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego,

l) powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach, które miały miejsce lub mogą mieć miejsce, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji, straży pożarnej lub innych odpowiednich służb, w pierwszej kolejności, pracownik ochrony ma obowiązek niezwłocznie wezwać ww. służby, a następnie zawiadomić kierownika danej jednostki,

m) aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru,

n) dozór i obsługa urządzeń alarmowych oraz ostrzegawczych znajdujących się w chronionych obiektach, ustalenie przyczyny włączenia się alarmów,

o) prowadzenie książki dyżurów, do której pracownicy Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności,

p) kontrolowanie stanu pomieszczeń oraz zabezpieczeń, zamykanie pomieszczeń biurowych oraz okien po zakończeniu pracy urzędu. Odnotowanie w książce dyżuru ewentualnych nieprawidłowości oraz przyczyn ich powstania, a w razie potrzeby zawiadomienie osoby wskazanej do kontaktu przez Zamawiającego,

q) wydawanie, odbiór i zabezpieczenie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz pojemników do pomieszczeń specjalnego przeznaczenia. Prowadzenie ewidencji kluczy.

r) obsługa wjazdu na teren prokuratur – otwieranie bramy wjazdowej na teren posesji dla wjeżdżających
i wyjeżdżających samochodów,

s) wpuszczanie na ochraniany teren pojazdów z zaopatrzeniem, konwojów policyjnych oraz kierowanie ich do miejsc,

t) pilnowanie porządku na parkingach prokuratury oraz zabezpieczenie przed wjazdem na ich teren osób nieupoważnionych,

u) włączanie i wyłączanie oświetlenia w warunkach pogodowych ograniczających widoczność,

w) wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia wskazanych przez Zamawiającego, w tym dotyczących zakazu  wnoszenia na teren Prokuratury broni i amunicji

y) powiadamianie serwisanta systemu monitoringu o zaistniałych niesprawnościach systemu.

 

2. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia świadczenia usługi przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym
i wykwalifikowanym personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania (zaakceptowane przez Zamawiającego), identyfikatory, środki ochrony osobistej oraz w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia, tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub Policji,
a także materiały biurowe niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych.

 

  1. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać aktualną legitymację służbową oraz identyfikator osobisty ze zdjęciem.

 

4. Pracownicy Wykonawcy będą legitymować się upoważnieniami wydanymi przez firmę Wykonawcy wraz
z legitymacją służbową.

 

5. Pracownicy ochrony pełniący służbę bezwzględnie powinni być przeszkoleni w zakresie BHP, ppoż., a także posiadać przeszkolenie z obsługi central alarmowych.

 

6. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami.

 

7. Pracownicy ochrony zobowiązani są do reagowania i podejmowania działań obronnych wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych niezwłocznie po dostrzeżeniu zagrożeń lub naruszeń dóbr prawem chronionych.

 

8. Pracownicy ochrony zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz wszystkich osób postronnych. Pracownicy ochrony powinni zachowywać się w sposób godny, odpowiednio do rangi urzędu, który ochraniają

 

9. Pracownicy służby ochrony zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, przestrzegania zasad ochrony danych osobowych i informacji niejawnych oraz zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie powezmą w trakcie wykonywania obowiązków. W przypadku zaś naruszenia przez pracownika Wykonawcy tajemnicy, wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi.

 

10. Pracownicy ochrony zobowiązani są do rzetelnego i systematycznego dokumentowania podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce Przebiegu Służby i innej dokumentacji.

 

11. Pracownicy ochrony zobowiązani są do znajomości rozmieszczenia i umiejętności obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji sygnalizacji pożaru, głównego zaworu wody, przeprowadzania kontroli stanu zabezpieczenia budynku, znajomości instrukcji alarmowej, dróg ewakuacyjnych, rozmieszczenia sprzętu gaśniczego i umiejętności jego obsługi.

 

12.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników ochrony pełniących służbę w telefon komórkowy umożliwiający kontakt telefoniczny z pracownikami prokuratury

 

13. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji oraz zaświadczeniami stwierdzającymi niekaralność tych osób (w ciągu 7 dniu od dnia podpisania umowy) oraz bieżących grafików służby. Wykonawca zobowiązany jest również do wcześniejszego zgłoszenia (najpóźniej dzień przed zmianą) kierownikowi jednostki za pośrednictwem osoby upoważnionej do kontaktów każdorazowej zmiany osób pełniących obowiązki ochrony.

 

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej akceptacji pracownika mającego wykonywać usługę, jak również, w uzasadnionych przypadkach, do żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym.

 

15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które będą wynikały z zaniedbania pracownika ochrony w czasie dyżuru lub z jego świadomego działania.

 

16. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb.

 

2.3 Informacja o czasie wykonywania ochrony fizycznej i ilości niezbędnych pracowników (Wymiar czasu pracy pracowników ochrony):

 

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

Godz. ochrony

Godz. ochrony

Godz. ochrony

Godz. ochrony

Godz. ochrony

Godz. ochrony

Godz. ochrony

Ilość osób

Ilość osób

Ilość osób

Ilość osób

Ilość osób

Ilość osób

Ilość osób

Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Gorzowie Wlkp.,
 ul. Moniuszki 2

24 h na dobę

24 h na dobę

24 h na dobę

24 h na dobę

24 h na dobę

24 h na dobę

24 h na dobę

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp.,

ul. Chopina 52

16 h na

 dobę

(6-22)

16 h na dobę

(6-22)

16 h na dobę

(6-22)

16 h na dobę

(6-22)

16 h na dobę

(6-22)

16 h na dobę

(6-22)

16 h na dobę

(6-22)

1

1

1

1

1

1

1

 

2.4 Wymagania szczegółowe:

1) Wykonawca posiada własne grupy interwencyjne zdolne do podjęcia interwencji w obiektach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Gorzowie Wlkp. w czasie maks. 20 minut i w obiektach pozostałych prokuratur rejonowych w czasie maks. 20 minut od otrzymania zgłoszenia.

2) Wykonawca posiada własne grupy interwencyjne wyposażone w system:

łączności z Centrum Monitoringu i monitorowania GPS w pojazdach grup, za pomocą którego grupa jest nadzorowana i zarządzana z pozycji Centrum Monitorowania.

3) Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy sporządzi oraz przedstawi do zatwierdzenia plan zabezpieczenia ochrony osób i mienia prokuratury okręgowej i jednostek okręgu gorzowskiego (opracowania instrukcji (procedur) w zakresie postępowania pracownika Wykonawcy w przypadku zagrożeń bezpieczeństwa pracowników Zamawiającego, w szczególności dot. wejścia osób nieupoważnionych, podłożenia ładunku wybuchowego, wywołania pożaru, postępowania z przesyłką niewiadomego pochodzenia, ataku terrorystycznego, ataku grup przestępczych oraz ochrony pracownika będącego w niebezpieczeństwie,

4) Zamówienie będzie realizowane przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających stosowne kwalifikacje zawodowe.

5) Osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnej.

6) Pracownicy Wykonawcy nie mogą być karani sądownie, w tym za przestępstwa skarbowe.

 

2.5 Kierownicy jednostek lub upoważnione przez nich osoby mają prawo sprawdzić sprawność grupy szybkiego reagowania co najmniej raz w miesiącu oraz na bieżąco kontrolować jakość wykonywanych przez pracowników ochrony usług.

 

2.6 Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w chronionych obiektach obejmuje:

- prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych,

- monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisji,

- prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów prokuratur,

- niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego z obiektów Zamawiającego,

- powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego,

- udostępnianie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie ze wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego.

 

2.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość i należytą staranność świadczonej usługi, a także za terminowe wykonanie zamówienia.

 

2.8 Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem.

 

2.9 Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia.

 

2.10 Kategorycznie zabrania się pracownikowi ochrony:

a)         Spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków lub przystępowania do pracy po jego spożyciu, , bezwzględnego przestrzegania zakazu palenia tytoniu

b)         Przyjmowania jakichkolwiek osób niezwiązanych z pełnieniem służby,

c)         Informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach,

d)         Umożliwiania przebywania osobom postronnym w pomieszczeniach ochrony,

e) Umożliwiania wejścia osób postronnych na teren Prokuratury bez uzyskania uprzedniej zgody osoby, do której się udają,

f) Podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji.

 

2.11  Zadania ogólne pracownika ochrony:

a)         Zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu,

b)         Zatrzymywanie osób powodujących zakłócenia porządku publicznego na terenie obiektu,

c          )           Zapewnienie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem ochranianego mienia ruchomego i nieruchomego zgromadzonego w obiektach,

d)         Ochrona przed włamaniem, kradzieżą, rabunkiem, aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu,

e)         Obowiązek bezzwłocznego podjęcia interwencji związanej z zapewnieniem ładu i porządku,

f)          Zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianych budynków,

g)         Niezwłoczne powiadamianie kierownictwa Prokuratury o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb,

h)         Potwierdzanie tożsamości osób postronnych wchodzących na teren Prokuratury (żądanie okazania dowodu tożsamości),

i)          Uniemożliwianie wejścia na teren obiektu ochranianego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających,

j)          Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych wskazanych przez Zamawiającego.

 

2.12 Zamawiający informuje, iż w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej swoich obiektów. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, a nie mającej wpływu na jej formalną ocenę.

 

2.13 Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu zleconej usługi. Termin płatności wynosi do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z podziałem kosztów na poszczególne jednostki.

 

2.14 Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie przelewu wierzytelności, cesji wierzytelności oraz podpisywanie wszelkich innych umów przez Wykonawcę, z których treści będzie wynikało prawo do dochodzenia bezpośrednio zapłaty i roszczeń finansowych od Zamawiającego.

 

3. Zamawiający wymaga:

a) aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące fizyczną ochronę osób i mienia w trakcie realizacji zamówienia, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. tj. 2020.1320 ze zm.),

b) zatrudnianie, o którym mowa powyżej, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia,

c) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w  P.z.p.

Wykonawca składa stosowne oświadczenie zgodnie z pkt 6 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu oraz zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do wglądu w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od rozpoczęcia świadczenia usługi kopie umów o pracę zawartych z pracownikami wykonującymi fizyczną ochronę osób i mienia na potrzeby Zamawiającego. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

Każdorazowa zmiana składu osobowego wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego
i uzyskania jego akceptacji, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia niektórych pracowników Wykonawcy do wykonywania przedmiotu umowy bez podania przyczyn.

d) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:

  • Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy
    o przedstawienie ww. dokumentacji zatrudnienia, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w wyznaczonym terminie,
  • w przypadku niedotrzymania terminów określonych w ppkt 3 lit. c) i d) niniejszego punktu Zamawiający ma prawo do naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnie z treścią §13 wzoru umowy,  stanowiącego  załącznik nr 8 do ogłoszenia o zamówieniu. Za działania lub zaniechania Podwykonawcy
    w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca, względem którego Zamawiający może wystąpić
    z żądaniem zapłaty kary umownej.

 

4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

 

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp.,

b) wyznaczonym do kontaktu w sprawie przetwarzanych danych osobowych przedstawicielem administratora jest Inspektor Ochrony Danych, dostępny pod adresem e-mail: iod@gorzow.po.gov.pl,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym

 z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług ochrony osób i mienia

w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”  nr postępowania 3038-7.262.3.2022.

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o  ustawę P.z.p.

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rzeczowym Wykazem Akt Zamawiającego,

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

−          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i)          nie przysługuje Pani/Panu:

−          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−          na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

 

  1.            SPOSÓB PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
    1. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dot. treści ogłoszenia, należy kierować do Zamawiającego  w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną  w godzinach jego urzędowania, tj. w dni robocze od godz. 7:15 do godz. 14:00 na adres Zamawiającego:

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp.

ul. Moniuszki 2; 66-400 Gorzów Wlkp.
Sekretariat

fax 095/7392005

e-mail:   sekretariat@gorzow.po.gov.pl

 

Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z postępowaniem były kierowane wyłącznie na ww. adresy.

    1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@gorzow.po.gov.pl. Forma elektroniczna spełnia warunek pisemności, jeżeli jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
    2. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
    3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma zgodnie
      z datą jego wysłania.
    4. Korespondencja przesłana za pomocą faksu lub drogą elektroniczną po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie 14:00) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego.
    5. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
            1. p. Magdalena Narolska, tel. 957-392-066, fax. 957-392-065 (w dni robocze od godz. 7:15 do godz. 14:00)-sprawy formalne;
            2. p. Renata Papaj, tel. 957-392-007 (w dni robocze od godz. 7:15 do godz. 14:00)-sprawy merytoryczne;

 

  1. PODWYKONAWCY

Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania.

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części (zakresu) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Wymagany termin wykonania zamówienia - 2 miesiące od dnia 01 marca 2022 r. do 30 kwietnia 2022 r. z możliwością  przedłużenia o kolejne 2 miesiące na tych samych warunkach finansowo – rzeczowych. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi może ulec przyśpieszeniu za zgodą Wykonawcy.

2. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki    udziału w postępowaniu dotyczące:

 

  1.  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów.

Minimalny poziom zdolności:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. 2021.1995).

 

  1. zdolności technicznej lub zawodowej

Minimalny poziom zdolności:

  •    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 12 osobami odpowiedzialnymi za świadczenie przedmiotowych usług legitymującymi się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
    w tym minimum 2 osobami legitymującymi się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
    .

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 2, tj.:

 

a) aktualna koncesja wydana przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

b)   opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 160.000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych).

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

c)  wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług
, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu. 

d) przedłoży aktualne wydane po dniu 15 stycznia 2022 r. zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków  i opłat do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub złoży oświadczenie o niezaleganiu z podatkami oraz składkami pod odpowiedzialnością karną na dzień złożenia oferty.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

7. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:

 

a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy- załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

b)   kalkulacja ceny oferty stanowiąca załącznik do formularza ofertowego – załącznik nr 2 do     ogłoszenia o zamówieniu

c) odpowiednie pełnomocnictwa

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

 

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy dostarczyć/przesłać na adres Zamawiającego do godz.14 00 dnia 16.02.2022 r.

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp.

ul. Moniuszki 2; 66-400 Gorzów Wlkp.
pok. nr 2 Biuro Podawcze

 

z dopiskiem na kopercie:

 

OFERTA- „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”

lub  

przesłać na adres e-mail:   sekretariat@gorzow.po.gov.pl

 

 

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
  1. Cena/Wartość brutto oferty musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
  2. W cenie oferty/Wartości brutto powinny zostać ujęte wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  3. Cena/Wartość brutto oferty powinna być podana cyfrowo i słownie, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
  4. Przy obliczaniu cen należy stosować zasady zaokrąglenia liczb do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie przeliczania. Jeżeli cena jest wynikiem dokonanych wyliczeń to powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadą: jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to cena będzie zaokrąglona „w dół”.
  5. Ceny podane w formularzu ofertowym przez Wykonawcę są cenami stałymi i nie mogą być zmienione na wyższe w trakcie obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający wymaga podania ceny za zaoferowaną usługę wyrażonej w jednostkach pieniężnych złoty i grosze. Zgodnie z utrwalonym w doktrynie i orzecznictwie poglądem, nie można uznać, iż podanie wartości 0,00 zł w poszczególnych pozycjach Formularza Ofertowego wyczerpuje wymóg podania ceny. Polski system monetarny nie przewiduje bowiem jednostek pieniężnych o nominale zero złotych (uchwała KIO Sygn. akt KIO/KP 93/10). Cena powinna być wyrażona w złotych i w groszach, nie dopuszcza się więc złożenia oferty cenowej w wys. 0,00 zł.
  7. Błąd w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 albo art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. spowoduje odrzucenie oferty.

 

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

 

               Cena oferty– znaczenie 100%

 

 

VIII         INFORMACJE DODATKOWE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu mają zastosowanie         przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.

 

IX ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU stanowiące jego integralną część

  1. formularz ofertowy- zał. nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu;
  2. kalkulacja ceny oferty- zał. nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu;
  3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług- zał. nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu;
  4. dane dotyczące instalacji systemu obserwacji i rejestracji TV  oraz systemu włamania i napadu
    w obiektach Zamawiającego –
    zał. nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu;
  5. projekt umowy – zał. nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu
  6. wzór umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych – zał. nr 3 do umowy;

 

           

Materiały

Ochrona cz. 1
Ochrona​_cz1.pdf 5.68MB
Ochrona cz. 2
Ochrona​_cz​_2.pdf 6.22MB
{"register":{"columns":[]}}