W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2023.08.02 - Zapytanie ofertowe pn. „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i kopert na potrzeby jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego” wraz z załącznikami

02.08.2023

Gorzów Wielkopolski, dnia 02 sierpnia 2023 r. 

 

3038-7.262.17.2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim zaprasza do złożenia oferty na: „Sukcesywną dostawę artykułów biurowych i kopert na potrzeby jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego”- zamówienie o wartości poniżej 130 000,00zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2022.1710 ze zm.).

Wykaz artykułów biurowych i kopert stanowiących przedmiot zamówienia, a także ich prognozowaną ilość, zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego- arkusz kalkulacyjny. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i koperty w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia faxem lub e-mailem do poszczególnych jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego (wykaz jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego). Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia będzie przebiegała sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, na poszczególne Wydziały Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz Prokuratury Rejonowe.

Ilości wskazane w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi dla porównania ofert. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w tabeli.

 Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, na okres 18-miesięcy. Jeżeli jednak wartość zamówienia przekroczy kwotę brutto przeznaczoną na realizację przedmiotu zamówienia określoną w formularzu ofertowym, przed upływem okresu obowiązywania umowy,  umowa natychmiast wygasa.

  1. Przewidywane rozpoczęcie przedmiotowych dostaw nastąpi od dnia 16.08.2023 r.
  2. Płatność będzie realizowana przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

            Oferty cenowe, na które składa się prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) oraz arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), w formie skanu ww. dokumentów bądź w formie elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, proszę nadsyłać do godz. 10.00 dnia 10.08.2023 r. na adres e-mail:

krzysztof.sanocki@prokuratura.gov.pl

 

Osobami upoważnionymi do kontaktów są:

  • Pan Krzysztof Sanocki tel. 95 7392 069.

Materiały

zapytanie​_ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 2.25MB
wzór​_umowy
wzór​_umowy.pdf 0.21MB
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.01MB
Załącznik​_nr​_2​_arkusz​_kalkulacyjny
Załącznik​_nr​_2​_arkusz​_kalkulacyjny.xlsx 0.02MB
Załącznik​_nr​_3​_wykaz​_jednostek
Załącznik​_nr​_3​_wykaz​_jednostek.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}