W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2025.01.28 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. „Jednorazowa dostawa wraz z wniesieniem 3 000 ryz papieru formatu A4 do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. i prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego”

28.01.2025

Gorzów Wlkp., dnia 28 stycznia 2025 r.

 

 3038-7.262.3.2025

 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. 3038-7.262.3.2025 pod nazwą: Jednorazowa dostawa wraz z wniesieniem 3 000 ryz papieru formatu A4 do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. i prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego- zamówienie publiczne o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320), jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz,  którego cena wynosi: netto: 29 048,78 zł; brutto: 35 730,00 zł.

Materiały

Inf​_o​_wyborze​_najk​_oferty
Inf​_o​_wyborze​_najk​_oferty.pdf 0.42MB
{"register":{"columns":[]}}