Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług przechowywania i przewozu zwłok ludzkich
23.08.2022
3004-7.262.34.2022
Zaproszenie do złożenia oferty
Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług przechowywania i przewozu zwłok ludzkich na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i poza jej obszarem.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług przechowywania zwłok oraz ich przewozu na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce oraz poza jej obszarem.
część II: Prokuratura Rejonowa w Ostrowi Mazowieckiej.
Tabela nr 1: Liczba i rodzaje usług
Lp |
Rodzaj usługi |
Cz. II |
1 |
Przygotowanie zwłok do transportu (włożenie zwłok do worka zamykanego na zamek błyskawiczny) |
91 |
2 |
Szacowana liczba kilometrów w okresie obowiązywania umowy |
13023 |
3 |
Przechowywanie zwłok (niezależnie od liczby dni) UWAGA: zwłoki przechowywane na zlecenie prokuratury przechowywane są średnio od 2 do 3 dni |
56 |
UWAGA: Podana liczba usług jest szacunkowa i służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi do kwoty określonej w umowie.
- Usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu - również w dni ustawowo wolne od pracy.
- Realizowana będzie każdorazowo na podstawie zlecenia właściwego prokuratora.
- Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na miejscu zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od momentu przyjęcia zlecenia. Jako „miejsce zdarzenia” rozumie się miejsce określone w zleceniu.
- Do przewozu zwłok transportem drogowym będą wykorzystywane wyłącznie pojazdy samochodowe Wykonawcy spełniające wymagania techniczne określone w par 4 ust 1 – 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007r, Nr 249 poz. 1866).
- W zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia wchodzi:
- przyjęcie zlecenia na przewóz zwłok,
- dojazd na miejsce zdarzenia,
- odbiór zwłok z miejsca zdarzenia, na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego prokuratora (odbiór zwłok np. z miejsca ich znajdowania się, do którego dostęp nie jest utrudniony i nie zagraża zdrowiu i życiu pracowników wykonawcy, zwłoki mogą znajdować się np. w spalonym domu, rozbitym samochodzie).
- włożenie zwłok do worka zamykanego na zamek błyskawiczny,
- przeniesienie zwłok (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
- włożenie worka ze zwłokami do pojazdu Wykonawcy,
- przewóz zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora wydającego zlecenie,
- zdjęcie zwłok z pojazdu oraz przekazanie ich osobom uprawnionym na miejscu docelowym,
- przechowywanie zwłok do czasu wydania przez prokuratora pozwolenia na ich wydanie,
- nieprzerwany dostęp do pomieszczenia, w którym są przechowywane w celu dokonania oględzin (zdarzenia incydentalne),
- pomieszczenia do przechowywania zwłok powinny być zlokalizowane w miejscowości, w której dana prokuratura rejonowa ma swoją siedzibę lub w najbliższej odległości od granic miasta (do 15 km),
- zapewnienie niezbędnych do wykonania usługi materiałów i środków technicznych w tym worków przystosowanych do transportu zwłok, noszy, rękawiczek, pojazdu,
- zapewnienie godnego przewozu i przemieszczenia zwłok,
- wystawienie faktury za świadczone usługi dotyczące przewozu i przechowywania danych zwłok.
- Usługa, którą świadczyć będzie Wykonawca, dotyczy przechowywania i przewozu zwłok ludzkich w różnym stadium rozkładu.
- Zasięg terytorialny poszczególnych jednostek jest dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
- Osoby odbierające ciała zabezpieczone do postępowania prokuratorskiego, po otrzymaniu zezwolenia na pochowanie zwłok, mają swobodę wyboru zakładu pogrzebowego, który zajmie się pochówkiem.
- Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy Pzp z uwagi na wartość zamówienia.
- Zamawiający w wyznaczonym terminie składa ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty :
- wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń niezbędnych do przewozu i przechowywania zwłok jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w okresie realizacji zamówienia, w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk) do wykazu należy dołączyć dokumenty z właściwej inspekcji sanitarno-epidemiologicznej dopuszczające pojazdy do przewozu zwłok oraz dopuszczające pomieszczenia chłodni do ich przechowywania (załącznik nr 2);
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na kwotę co najmniej 20.000 zł na każdą z części);
- Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, o którym mowa w art. 7. ust 1. ustawy z dnia 15.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
- Kryteria wyboru ofert:
Cena- waga 100%
Obliczenie punktów ze względu na powyższe kryterium
C najn.
Co = ------------- x 100
C of
Co - ilość punktów obliczona dla danej oferty,
C najn. - najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,
C of - cena badanej ofert
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy.
- Sposób składania ofert: Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego na piśmie, pocztą elektroniczną na adres zamowienia.poost@prokuratura.gov.pl) o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert nie później niż do godz. 12:00 w dniu 25 sierpnia 2022 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na pytania postawione po tym terminie. Zamawiający umieszcza treść wyjaśnień na stronie internetowej Zamawiającego.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Termin i miejsce składania ofert: do godz. 09:00 w dniu 29 sierpnia 2022 r. Ofertę należy przekazać w postaci elektronicznej na adres zamowienia.poost@prokuratura.gov.pl
- Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o złożonych ofertach.
- Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy (planowany termin rozpoczęcia 1 września 2022 r. lub od dnia podpisania umowy)
- Warunki płatności: do 21 dni od daty otrzymania faktury.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokurator Okręgowy w Ostrołęce.
- W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce – tel. 29 767 07 55.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (Dz.U.2022 poz. 902) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
Prokurator Okręgowy
Materiały
Zaproszenie do złożenia ofertyZaproszenie_do_złożenia_oferty.pdf 0.11MB załącznik nr 1
załącznik_nr_1.docx 0.03MB załącznik nr 2
załącznik_nr_2.docx 0.02MB załącznik nr 3
załącznik_nr_3.docx 0.03MB Informacja o złożonych ofertach
Infomacja_o_złożonych_ofertach.pdf 0.07MB Informacja o unieważnieniu
Informacja_o_unieważnieniu.pdf 0.07MB