W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania audytowego

19.05.2023

Baner książki

3004-7.262.12.2023


Zaproszenie do złożenia oferty

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania audytowego zleconego pn. „Audyt zapewnienia dostępności do urzędu osobom ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych prokuratury z obszaru właściwości Prokuratury Regionalnej w Białymstoku”

I. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Wykonanie zadania audytowego zleconego pn. „Audyt zapewnienia dostępności do urzędu osobom ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych prokuratury  z obszaru właściwości Prokuratury Regionalnej w  Białymstoku” w oparciu o sporządzone założenia oraz dokumenty robocze, tj. kwestionariusz ustaleń, ankiety dostępności, tabele dot. ponoszonych wydatków, informacja o wynikach audytu. Założenia dotyczące zakresu, sposobu oraz dokumentowania zostały opracowane przez jednostkę nadrzędną.  Dokumenty robocze, tj. kwestionariusze, ankiety, tabele do wypełnienia oraz informacja o wynikach  (wzór do wypełnienia) zostały opracowane przez jednostkę nadrzędną. Dokumenty, o których mowa powyżej są do wglądu u Zamawiającego i zostaną udostępnione Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę;
  2. Współpraca z jednostką nadrzędną (Prokuraturą Regionalną w Białymstoku) oraz jednostkami prokuratur okręgu ostrołęckiego w zakresie niezbędnym do wykonania zadania audytowego;
  3. Wizja lokalna w poszczególnych jednostkach okręgu ostrołęckiego w zakresie związanym z realizacją zadania (w okręgu ostrołęckim jest 6  budynków, w tym 2 w Ostrołęce, 1 w Ostrowi Mazowieckiej, 1 w Przasnyszu, 1 w Pułtusku, 1 w Wyszkowie – przy czym realizacja audytu – zgodnie z założeniami dot. budynku Prokuratury Okręgowej i 2 jednostek rejonowych)

II. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

III. Warunki i dokumenty wymagane od Wykonawców:

Wymagane warunki i kwalifikacje:

  1. jeden z certyfikatów: Cetryfied Internal Auditor (CIA), Cetryfied Government Auditing Professional (CGAP), Cetryfied Information System Auditor (CISA), Association of Chartered Cetryfied Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA),
    lub złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, 
    lub uprawnienia biegłego rewidenta, 
    lub  dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
  2. wykształcenie wyższe;
  3. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. niekaralność za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe, brak toczących się przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  7. brak formalnych przeszkód do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (t.j.Dz.U.2019 r., poz.742);

Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy;
  2. wykaz wykonanych świadczeń w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej dwa zadania (audyty) z dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (np. referencje, dowód zapłaty) 
    lub 
    potwierdzenie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (minimum 1 rok) i realizacja co najmniej dwóch zadań audytowych u tego pracodawcy z dowodem potwierdzającym należyte wykonanie (np. umowa o pracę wraz z dokumentem potwierdzającym wykonanie zadań audytowych) 
  3. dokument potwierdzający spełnianie jednego z warunków wymienionych w pkt. a)

IV. Kryteria wyboru ofert: 

Cena - waga 100%
Obliczenie punktów ze względu na powyższe kryterium
                  
                   C najn.
        Co =  ------------- x 100
                    C of
gdzie:
Co - ilość punktów obliczona dla danej oferty,
C najn. - najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających  odrzuceniu,
C of - cena badanej oferty.

Do porównania i oceny ofert przyjęta będzie suma punktów uzyskanych z powyższych kryteriów

V. Sposób składania ofert: 

  1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  2. Oferta oraz dokumenty muszą być napisane w języku polskim bądź przetłumaczone na język polski i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz,
  3. oferta winna zawierać cenę ofertową brutto (zawierającą należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z formularzem ofertowym,
  4. cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 

VI. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, o którym mowa w art. 7. ust 1. ustawy z dnia 15.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach  w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).

VII. Termin i miejsce składania ofert: do 25.05.2023 r.  do godz. 13:00 r. pocztą elektroniczną na adres email  zamowienia.poost@prokuratura.gov.pl 

VIII. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego emailem na adres zamowienia.poost@prokuratura.gov.pl  o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert nie później niż do 23.05.2023 r. do godz. 09:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na pytania postawione po tym terminie.  Zamawiający przekazuje treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono zaproszenie, włącznie z opisem zapytania, ale bez ujawniania jego źródła.

IX. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 18 września 2023 r., przy czym podpisanie umowy nastąpi nie później niż do dnia 7 czerwca 2023 r.

X. Warunki płatności: do 14 dni od daty otrzymania rachunku. 

XI. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce. 
  • W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce tel. 29 767 07 55.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie 
  • do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Materiały

Zaproszenie
Zaproszenie.pdf 0.13MB
Formularz oferty - załącznik 1
Formularz​_oferty​_-​_załącznik​_1.docx 0.03MB
Założenia dot. zadania - załącznik 2
Założenia​_dot​_zadania​_-​_załącznik​_2.docx 0.02MB
Tabela wykaz usług załącznik 3
Tabela​_wykaz​_usług​_załącznik​_3.docx 0.01MB
Umowa - załącznik 4
Umowa​_-​_załącznik​_4.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}