W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem.

  • Numer zamówienia:3029-7.261.7.2023
  • Data rozpoczęcia: 01.12.2023
  • Wartość szacunkowa zamówienia:614.240,00 zł (netto)
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Płocku
  • Opis zamówienia:Termin składania ofert: 12 grudnia 2023 roku do godz. 9:00. Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2876b4aa-8fb3-11ee-b55a-a22b2d7f700e Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2023 08:44 Mateusz Magierski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Magierski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem. 1.0 04.12.2023 08:44 Mateusz Magierski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}