W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko asesora w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu

Radom, dnia  31 maja 2024 roku                                                                 

3023-4.1110.2.2024

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko asesora w Prokuraturze Rejonowej  w Grójcu

 

Prokurator Okręgowy w Radomiu informuje o wszczęciu procedury naboru na  wolne stanowisko asesora w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu.

Osoby zainteresowane uzyskaniem nominacji i spełniające wymogi do mianowania na stanowisko asesora określone w ustawie z dnia 28 stycznia 2016r. – Prawo o prokuraturze (Dz.U. z 2024r., poz.390 t.j.), winny w terminie do dnia 14 czerwca 2024r. złożyć stosowny wniosek adresowany do Prokuratora Generalnego za pośrednictwem Prokuratora Okręgowego w Radomiu.

 

Do wniosku należy dołączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w art.75 i art.77 §1, 2 i 3 w zw. z art.174§1 i § 1a cytowanej wyżej ustawy – Prawo o prokuraturze, a mianowicie:

  1. oświadczenie o posiadaniu wyłącznie obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, oświadczenie, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, oświadczenie kandydata czy był karany za wykroczenia i o toczących się postępowaniach w sprawach o wykroczenia, w których jest obwinionym,
  2. oryginał, odpis lub poświadczoną notarialnie kserokopię dyplomu ukończenia studiów prawniczych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Polsce,
  3. oryginał, odpis lub poświadczoną notarialnie kopię dokumentu poświadczającego złożenie egzaminu prokuratorskiego, sędziowskiego,
  4.  oryginał, odpis lub poświadczoną notarialnie kopię dokumentu poświadczającego złożenie egzaminu adwokackiego lub radcowskiego i dokumentu potwierdzającego wykonywanie przez co najmniej 3 lata czynności związanych z tworzeniem lub stosowaniem prawa w urzędach obsługujących organy państwowe lub zatrudnienie co najmniej rok na stanowisku asystenta prokuratora lub asystenta sędziego lub posiadanie stopnia naukowego doktora nauk prawnych,
  5. kandydaci wykonujący zawód adwokata, radcy prawnego lub notariusza winni złożyć zaświadczenie z Okręgowej Rady Adwokackiej, Okręgowej Izby Radców Prawnych lub Izby Notarialnej potwierdzające wykonywanie zawodu,
  6. wypełniony kwestionariusz osobowy dla kandydata na stanowisko asesora prokuratury*,
  7. własnoręcznie napisany życiorys ( w tym m.in. informacje o terminie i miejscu odbywania aplikacji, o obecnym zatrudnieniu)
  8. zdjęcie,
  9. oświadczenie kandydata, że nie pełnił służby zawodowej, nie pracował lub nie był współpracownikiem organów bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art.5 ustawy z dnia 18 grudnia 1998r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu (Dz.U. z 2023r., poz.102 t. ), ani też nie był sędzią, który orzekając uchybił godności urzędu sprzeniewierzając się niezawisłości sędziowskiej, co zostało stwierdzone prawomocnym orzeczeniem,
  10. w przypadku kandydatów urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 roku oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego,
  11. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego,
  12. aktualną ankietę personalną podpisaną przez kandydata*,
  13. zaświadczenie lekarza medycyny pracy stwierdzające zdolność, ze względu na stan zdrowia do pełnienia obowiązków asesora  ze wskazaniem prawidłowej podstawy prawnej rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 września 2014 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych kandydatów do objęcia urzędu sędziego (Dz.U. z 2018r., poz. 619 t.j.)
  14. zaświadczenie psychologiczne ze wskazaniem prawidłowego stanowiska, o które ubiega się kandydat oraz prawidłowej podstawy prawnej, tj. rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości  z dnia 19 września 2014 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych kandydatów do objęcia urzędu sędziego (Dz.U. z 2018r., poz. 619 t.j.),
  15. oświadczenie kandydata zawierające informację o jego ewentualnym wcześniejszym ubieganiu się o mianowanie na stanowiska asesorskie                                ( ze wskazaniem daty i jednostki prokuratury) oraz czy aktualnie, równolegle nie ubiega się o mianowanie na stanowisko asesora w innej jednostce prokuratury (jeżeli tak, proszę o wskazanie jednostki),
  16. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby powyższego naboru oraz podpisaną klauzulę informacyjną*,
  17. informację o wszczętych postępowaniach wyjaśniających czy postępowaniach dyscyplinarnych, karach dyscyplinarnych lub porządkowych,
  18. oświadczenie kandydata co do możliwości i warunków rozwiązania trwającego stosunku pracy
  19. kserokopie świadectw pracy z okresów poprzedniego zatrudnienia.

*Kwestionariusz osobowy, ankieta personalna, oświadczenie i klauzula informacyjna do pobrania ze strony internetowej (znajdują się pod treścią ogłoszenia).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: (48) 36 80 722 lub (48) 36 80 723.

 

p.o. Prokurator Okręgowy

Robert Czerwiński

Materiały

Ankieta personalna
ankieta​_personalna​_(2)​_(1).pdf 0.10MB
Kwestionariusz osobowy
kwestionariusz​_osobowy​_(1)​_(1).pdf 0.31MB
Klauzula informacyjna
klauzula​_informacyjna​_(3)​_(1).pdf 0.07MB
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
oświadczenie​_o​_wyrażeniu​_zgody​_na​_przetwarzanie​_danych​_(2)​_(1).pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.05.2024 12:31 Rafał Kot
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Karasek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko asesora w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 1.0 31.05.2024 12:31 Rafał Kot

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}