W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

3040-4.1111.44.2023 LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO DRUGIEGO ETAPU KONKURSU NA STAŻ URZĘDNICZY (DOCELOWE STANOWISKO MŁODSZY REFERNT) W PROKURATURZE REJONOWEJ W STARGARDZIE

07.12.2023

ważne informacje

1.    Anna Kwiatkowska– Krzyśkow
2.    Renata Strzelecka
3.    Kamila Pietrzak
4.    Natalia Zielińska
5.    Paulina Ząbek

Drugi etap konkursu – praktyczny sprawdzian umiejętności – zostanie przeprowadzony w dniu 18 grudnia 2023 r. w siedzibie Prokuratury Okręgowej 
w Szczecinie, ul. Stoisława 6, o godz.. 10.00

Kandydaci proszeni są o zgłoszenie się w dniu konkursu, o wskazanej godzinie, do gabinetu nr 301.

Kandydat powinien zapoznać się z przepisami regulującymi podstawowe zasady organizacji i funkcjonowania prokuratury:
1.    Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury.
2.    Ustawa z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury.
3.    Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego.
4.    Ustawa z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych. 
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2023 08:44 Przemysław Makowiecki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przemysław Makowiecki/Ewa Świątek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
3040-4.1111.44.2023 LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO DRUGIEGO ETAPU KONKURSU NA STAŻ URZĘDNICZY (DOCELOWE STANOWISKO MŁODSZY REFERNT) W PROKURATURZE REJONOWEJ W STARGARDZIE 1.0 07.12.2023 08:44 Przemysław Makowiecki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}