W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa oprogramowania Finereader

  • Status zamówienia: Anulowane
  • Numer zamówienia:3040-7.262.51.2021
  • Data rozpoczęcia: 01.12.2021
  • Data zakończenia: 30.12.2021
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
  • Opis zamówienia:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: „Dostawa oprogramowania Finereader”.

Materiały

1. zaproszenie
1​_zaproszenie.pdf 0.25MB
1.2. Formularz ofertowy
12​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3. Unieważnienie postępowania
3​_Unieważnienie​_postępowania.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.12.2021 15:33 Piotr Lipnacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Lipniacki/Beata Sajniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa oprogramowania Finereader 3.0 10.12.2021 15:21 Przemysław Makowiecki
Dostawa oprogramowania Finereader 2.0 06.12.2021 09:04 Piotr Lipnacki
Dostawa oprogramowania Finereader 1.0 01.12.2021 15:33 Piotr Lipnacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}