W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:PO VII WB 262.34.2021
  • Data rozpoczęcia: 21.05.2021
  • Data zakończenia: 18.06.2021
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
  • Opis zamówienia:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: „Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

Materiały

1. Zaproszenie
1​_​_Zaproszenie.pdf 0.19MB
2. załącznik 1. - formularz oferty cenowej
2​_zał​_1​_-​_formularz​_oferty​_cenowej.doc 0.04MB
3. załącznik 2 - opis przedmiotu zamówienia
3​_zał​_2​_-​_opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.14MB
4. zawiadomienie o wyborze oferty
4​_zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2021 17:01 Piotr Lipnacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Lipniacki/Beata Sajniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6 3.0 28.05.2021 18:30 Roman Urbański
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6 2.0 28.05.2021 14:07 Piotr Lipnacki
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6 1.0 21.05.2021 17:01 Piotr Lipnacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}