Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6
- Status zamówienia: Aktualne
- Numer zamówienia:PO VII WB 262.34.2021
- Data rozpoczęcia: 21.05.2021
- Data zakończenia: 18.06.2021
- Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
- Opis zamówienia:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: „Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Materiały
1. Zaproszenie1__Zaproszenie.pdf 0.19MB 2. załącznik 1. - formularz oferty cenowej
2_zał_1_-_formularz_oferty_cenowej.doc 0.04MB 3. załącznik 2 - opis przedmiotu zamówienia
3_zał_2_-_opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.14MB 4. zawiadomienie o wyborze oferty
4_zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf 0.11MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 21.05.2021 17:01 Piotr Lipnacki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Lipniacki/Beata Sajniak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6 | 3.0 | 28.05.2021 18:30 Roman Urbański |
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6 | 2.0 | 28.05.2021 14:07 Piotr Lipnacki |
Wymiana uszkodzonej kamery obrotowej w budynku przy ul. Stoisława 6 | 1.0 | 21.05.2021 17:01 Piotr Lipnacki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP