Informacja o rekrutacji
Rekrutacja do Policealnego Studium Animatorów Kultury w Krośnie na rok szkolny 2024/2025
1. Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły w terminie do 17 czerwca 2024 r.:
- Wniosek (do pobrania poniżej).
- Świadectwo ukończenia liceum ogólnokształcącego lub innej szkoły potwierdzające posiadanie wykształcenia średniego (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie lub przez dyrektora szkoły, którą kandydat ukończył).
- Zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki w wybranym zawodzie.
- 2 zdjęcia (37x52 mm).
- Orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności (można dołączyć w przypadku posiadania).
- Wymagane dokumenty, tylko w formie papierowej, należy składać w sekretariacie Policealnego Studium Animatorów Kultury w Krośnie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00 lub przesłać pocztą na adres Policealnego Studium Animatorów Kultury w Krośnie, ul. Mirandoli Pika 8, 38 – 400 Krosno.
- Nie dopuszcza się składania dokumentów w postaci elektronicznej.
2. Zakres egzaminu.
Egzamin wstępny obejmuje:
- egzamin praktyczny w zakresie umiejętności wymaganych w wybranym przez kandydata zawodzie;
- egzamin ustny z dziedziny sztuki związanej z wybranym przez kandydata zawodzie.
3. Termin egzaminu.
Egzamin wstępny dla systemu stacjonarnego odbędzie się w dniu 18 czerwca 2024 r. (wtorek) od godz. 12.00.
Egzamin wstępny dla systemu zaocznego odbędzie się w dniu 18 czerwca 2024 r. (wtorek) od godz. 15.00.
Kandydaci mogą przenieść ze sobą na egzamin (do wglądu) m.in.: zdjęcia, zaświadczenia, dyplomy, opinie o aktywności społecznej, kulturalnej i artystycznej.
Wniosek do pobrania poniżej.
Materiały
Wniosek o przyjęciewniosek_o_przyjęcie_2024-2025.pdf 0.66MB Regulamin egzaminu wstępnego
Regulamin_egzaminu_wstępnego.pdf 0.40MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.05.2024 14:04 Agata Czuchra
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Szmyd
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o rekrutacji | 1.0 | 10.05.2024 14:04 Agata Czuchra |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP