W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu 

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Giżycku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psmgizycko

Data publikacji strony internetowej: 30.05.2010 r.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 02.12.2022 r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • filmy nie posiadają napisów i audiodeskrypcji.

Oświadczenie sporządzono dnia 28.03.2024 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Kamila Jankowska, adres poczty elektronicznej sekretariat@psmgizycko.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 500-220-747. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Giżycku, zlokalizowana jest w Giżycku przy ul. Kolejowej 22.

  • Do budynku prowadzą dwa wejścia, które znajdują sie na parterze. Do budynku prowadzą schody.
  • Wejście główne znajduje się od strony ulicy Kolejowej 22. W tym wejściu nie ma platformy, widy, podjazdu dla osób na wózkach.
  • Drugie wejście znajduje się w części budynku z napisem "Sala koncertowa" od strony ul. Żeglarskiej i parkingu miejskiego - prowadzą do niego schody. To wejście posiada platformę dla osób na wózkach inwalidzkich.
  • Aby skorzystać z platformy prosimy dzwonić pod numer 500-220-747. Zapewniamy szybką pomoc w komfortowym skorzystaniu z platformy.
  • Przy wejściu głównym znajduje się portiernia, a wniej pracownik za pośrednictwem, którego można przywołać pracownika administracji, skorzystać z kontaktu telefonicznego lub otrzymać pomoc niezbędną w poruszaniu się po budynku szkoły.
  • Dla osób na wózkach dostępne są tylko korytarze i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.
  • Toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze, w pobliżu szatni i drzwi prowadzących ze starego budynku do wejścia na sale koncertową.
  • Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Na terenie szkoły nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
  • W budynku szkoły nie ma informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Brak miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 12:10 Kamila Jankowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kamila Jankowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 3.0 28.03.2024 09:47 Kamila Jankowska
Deklaracja dostępności 2.0 29.03.2023 10:59 Kamila Jankowska
Deklaracja dostępności 1.0 13.12.2022 12:10 Kamila Jankowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}