W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu 

Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 2 im. Marii Szymanowskiej w Kędzierzynie-Koźlu  zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psmkozle

Data publikacji strony internetowej: 01.12.2010 r.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 02.12.2022 r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • część filmów może nie posiadać napisów i audiodeskrypcji.

Oświadczenie sporządzono dnia 30.03.2023 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Diana Gabor, adres poczty elektronicznej: dgabor@psm-kozle.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 77 482 37 43. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek Państwowej Szkoły Muzycznej I st. nr 2 im. Marii Szymanowskiej
w Kędzierzynie-Koźlu nie spełnia wymagań Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019, poz. 1696)

  1. Przy wejściu głównym brak miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych - najbliższe znajduje się na ul. Limanowskiego.
  2. Wejście do szkoły nie jest dostosowane dla osób poruszających się na wózkach.
  3. Osoby poruszające się na wózkach, a chcące wejść do szkoły proszone są o wcześniejszą informację celem zapewnienia tym osobom pomocy ze strony pracowników szkoły.
  4. Brak toalet dostosowanych dla potrzeb osób poruszających się na wózkach.
  5. Wejście jest prawidłowo oświetlone.
  6. Szerokość drzwi wejściowych spełnia warunek min. 90 cm szerokości.
  7. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym.
  8. Nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej do komunikacji z osobami z wadami słuchu.
  9. Nie ma systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  10. W budynku szkoły nie ma oznaczeń w alfabecie Braila, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym, ani systemu informacji o obiekcie dostosowanym dla osób z wadami wzroku.
  11. Na chwilę obecną nie ma możliwości zapewnienie usług tłumacza języka migowego na miejscu ani zdalnie.
  12. Przy wejściu znajduje się portiernia. Pracownik portierni udziela niezbędnej pomocy i informacji.
  13. Pomieszczenia dyrekcji i administracji znajdują się na I piętrze.
  14. Na parterze znajduje się przeszkoda architektoniczna w postaci różnicy poziomów.
  15. Korytarze mają 1,4 m szerokości.
  16. Klatka schodowa wyposażona jest w obustronne poręcze.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 11:58 Diana Gabor
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Manfred Kudla
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 2.0 05.04.2023 14:20 Diana Gabor
Deklaracja dostępności 1.0 05.01.2023 11:58 Diana Gabor

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}