W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje o naborze

Informacja o rekrutacji

Wszystkich zainteresowanych rekrutacją w naszej szkole prosimy o wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły i złożenie go w sekretariacie szkoły. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.

 

 

Podania należy składać do: 10 czerwca 2024r.

Termin badania przydatności: 27 maja - 12 czerwca 2024r.

Termin rekrutacji uzupełniającej: 30 sierpnia 2024r.
(podania należy złożyć do 30 sierpnia 2024r.)

UWAGA !

Przed wypełnieniem komputerowym podania o przyjęcie do szkoły należy formularz pobrać –zapisać.

Podanie można wypełnić ręcznie.

 

Informacje dodatkowe

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Janiny Garści w Lublińcu przeprowadza co roku rekrutację kandydatów do klas pierwszych.

O przyjęcie do:

  • klasy pierwszej szkoły muzycznej I stopnia o sześcioletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który w roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo    6 lat w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo Oświatowe, oraz nie więcej niż 10 lat,
  • klasy pierwszej szkoły muzycznej I stopnia o czteroletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.

Zasady rekrutacji reguluje Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe, Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych i statut szkoły.

{"register":{"columns":[]}}