W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o rekrutacji

Plakat z widokiem budynku szkoły. w górnej części plakatu niebieskie tło z wpisem Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie, Namysłów, ul. Józefa Piłsudskiego 11, tel. 774101261, www.gov.pl/psmnamyslow. W dolnej części plakatu na białym tle wpis: Rekrutacja rok szkolny 2023/2024, zajęcia przygotowawcze 17 maja 2023r. godz.16:30, badania przydatności dziecka do kształcenia artystycznego przesłuchania wstępne 24 maja 2023r. godz.14:00. Szkoła prowadzi naukę gry na instrumentach: fortepian, gitara, skrzypce, saksofon, flet, trąbka, akordeon, perkusja, puzon. Wnioski o przyjęcie do szkoły składamy w sekretariacie szkoły lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@psmnamyslow.pl. Do wniosku dołączamy zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do nauki w Państwowej Szkole Muzycznej. Wnioski przyjmujemy do 24 maja 2023 roku.

Informacja komisji rekrutacyjnej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie
do PSM I stopnia im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie.

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie oferuje naukę gry na następujących instrumentach: fortepian, akordeon, skrzypce, puzon, flet, saksofon, trąbka, perkusja, gitara.
Szkoła prowadzi nauczanie w dwóch cyklach: 6-letnim i 4-letnim.

Warunki rekrutacji:
O przyjęcie do klasy pierwszej o sześcioletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który   w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 Prawo Oświatowe (Dz.U. 2018 poz. 966 z późn. zm.) oraz nie więcej niż 10 lat;
O przyjęcie do klasy pierwszej o czteroletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który  w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat;


Wniosek jest dostępny poniżej w załączniku.
Niedostarczenie wypełnionego wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje, że nie będzie on brany pod uwagę podczas prac komisji.

Komplet dokumentacji kandydata obejmuje:
1. wniosek o przyjęcie do szkoły;
2. klauzula informacyjna RODO - przetwarzanie danych w związku z procesem rekrutacji;
3. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole muzycznej wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (dostarczone najpóźniej w dniu badania przydatności kandydata)

Uwaga:
W przypadku dziecka, które w danym roku kalendarzowym nie ukończyło 7 lat, do pierwszego etapu postępowania rekrutacyjnego dopuszcza się kandydatów, którzy do wniosku o przyjęcie do szkoły dołączyli zaświadczenie o korzystaniu z wychowania przedszkolnego lub opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o psychofizycznej dojrzałości dziecka do podjęcia nauki szkolnej.

Zakres i tematyka badania przydatności:
Dla kandydatów do szkoły przeprowadza się badanie przydatności, które polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych (słuch muzyczny, poczucie rytmu, pamięć muzyczna) a także warunków psychofizycznych oraz predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie. Całość badania przeprowadzana jest według wcześniej opracowanego, jednakowego dla wszystkich kandydatów testu. Badanie przydatności każdego kandydata trwa ok. 15 minut.
Dyrektor Szkoły wyznaczył termin przeprowadzenia badania przydatności  w dniu 24 maja 2023 r.
Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły (warunek: złożona prawidłowa dokumentacja oraz osiągnięcie określonego w regulaminie minimum punktów z badań przydatności) w terminie do  30 maja 2023 r.
Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych (w zależności od liczby posiadanych miejsc) do dnia 5 sierpnia 2023 r.
Wszystkie w/w listy zostaną podane do wiadomości na tablicy ogłoszeń w siedzibie szkoły.

Informacji udziela sekretariat szkoły:
Tel. +48 77 410 12 61, e-mail: sekretariat@psmnamyslow.pl

Namysłów, dnia 20.03.2023 r.
Przewodnicząca komisji rekrutacyjnej
mgr Barbara Górecka

Materiały

Wniosek o przyjęcie do PSM I stopnia im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie
wniosek​_o​_przyjecie​_do​_psm​_I​_stopnia​_pdf.pdf 0.24MB
Regulamin rekrutacji
Regulamin​_Rekrutacji​_na​_rok​_szkolny​_2023-2024.pdf 0.25MB

Zdjęcia (1)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.03.2023 11:03 Monika Mateja
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jacek Rybitw
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o rekrutacji 2.0 12.07.2023 11:01 Monika Mateja
Informacja o rekrutacji 1.0 22.03.2023 11:03 Monika Mateja

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}