W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o rekrutacji 2024/2025

26.03.2024

Plakat z widokiem budynku szkoły. w górnej części plakatu niebieskie tło z wpisem Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie, Namysłów, ul. Józefa Piłsudskiego 11, tel. 774101261, www.gov.pl/psmnamyslow. W dolnej części plakatu na białym tle wpis: Rekrutacja rok szkolny 2024/2025, zajęcia przygotowawcze 15 maja 2024 r. godz.17:00, badania przydatności dziecka do kształcenia artystycznego przesłuchania wstępne 220 maja – 11 czerwca 2024 r. Głównym termin badań przydatności dziecka do kształcenia 22 maja 2024 godz. 14:00 – 19:00. Szkoła prowadzi naukę gry na instrumentach: fortepian, gitara, skrzypce, saksofon, flet, trąbka, akordeon, perkusja, puzon. Wnioski o przyjęcie do szkoły składamy w sekretariacie szkoły lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@psmnamyslow.pl. Wnioski przyjmujemy tylko z ważnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do nauki w Państwowej Szkole Muzycznej.

Informacja komisji rekrutacyjnej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie.

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie oferuje naukę gry na następujących instrumentach: fortepian, akordeon, skrzypce, puzon, flet, saksofon, trąbka, perkusja, gitara.
Szkoła prowadzi nauczanie w dwóch cyklach: 6-letnim i 4-letnim.
Warunki rekrutacji:
O przyjęcie do klasy pierwszej o sześcioletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat                   
w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 Prawo Oświatowe (Dz.U. 2018 poz. 966 z późn. zm.) oraz nie więcej niż 10 lat;
O przyjęcie do klasy pierwszej o czteroletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który  w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.
Wnioski o przyjęcie dziecka do szkoły wraz z wymaganym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole muzycznej wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, należy składać w sekretariacie szkoły lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@psmnamyslow.pl  w terminie: do 11 czerwca 2024 r. 2024r.   Niedostarczenie wypełnionego kwestionariusza w wyznaczonym terminie spowoduje, że nie będzie on brany pod uwagę podczas prac komisji.

Komplet dokumentacji kandydata obejmuje:

1. wniosek o przyjęcie do szkoły – kwestionariusz;

2. klauzula informacyjna RODO - przetwarzanie danych w związku z procesem rekrutacji;

3. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole muzycznej wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (dostarczone najpóźniej w dniu badania przydatności kandydata)

Uwaga:
W przypadku dziecka, które w danym roku kalendarzowym nie ukończyło 7 lat, do pierwszego etapu postępowania rekrutacyjnego dopuszcza się kandydatów, którzy do wniosku o przyjęcie do szkoły dołączyli zaświadczenie o korzystaniu z wychowania przedszkolnego lub opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o psychofizycznej dojrzałości dziecka do podjęcia nauki szkolnej.

Zakres i tematyka badania przydatności:
Dla kandydatów do szkoły przeprowadza się badanie przydatności, które polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych (słuch muzyczny, poczucie rytmu, pamięć muzyczna) a także warunków psychofizycznych oraz predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie. Całość badania przeprowadzana jest według wcześniej opracowanego, jednakowego dla wszystkich kandydatów testu. Badanie przydatności każdego kandydata trwa ok. 15 minut.

Dyrektor Szkoły wyznaczył  główny termin przeprowadzenia badania przydatności  w dniu 22 maja 2024 r. Przesłuchania wstępne od 20 maja do 11 czerwca 2024 r.

Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły (warunek: złożona prawidłowa dokumentacja oraz osiągnięcie określonego w regulaminie minimum punktów  z badań przydatności) w terminie do  28 maja 2024 r.

Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych  i nieprzyjętych (w zależności od liczby posiadanych miejsc) do dnia 5 sierpnia 2024 r.
Wszystkie w/w listy zostaną podane do wiadomości na tablicy ogłoszeń w siedzibie szkoły.

Informacji udziela sekretariat szkoły:
Tel. +48 77 410 12 61       
e-mail: sekretariat@psmnamyslow.pl

Namysłów, dnia 26.03.2024 r.
Przewodnicząca komisji rekrutacyjnej: mgr Barbar Górecka

Materiały

Wniosek o przyjęcie do PSM I stopnia w Namysłowie
wniosek​_o​_przyjecie​_do​_psm​_i​_stopnia​_pdf.pdf 0.24MB
Regulamin rekrutacji
Regulamin​_Rekrutacji​_na​_rok​_szkolny​_2024-2025.pdf 0.25MB

Zdjęcia (1)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.04.2024 10:04 Monika Mateja
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jacek Rybitw
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o rekrutacji 2024/2025 1.0 04.04.2024 10:04 Monika Mateja

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}