Zapisy na zajęcia teoretyczne - AKTUALIZACJA!
02.09.2024
Informujemy, że już dzisiaj o godz. 18:00 (PSM II st.) oraz 20:00 (PSM I st.) ruszą internetowe zapisy na zajęcia teoretyczne.
WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT ZAPISÓW
- Do wyboru są tylko zajęcia posiadające zapisy na grupy
- Można wybierać różne grupy na poszczególnych zajęciach (np. KS grA, ZM grB)
- Uczniowie klasy 2, 3 i 4 PSM I st. cyklu 4-letniego oraz wokalistyki PSM II st. - w których jest jedna grupa przedmiotowa - zostali już zapisani na zajęcia
- Uczeń może zapisać sią maksymalnie na jedną grupę z danego przedmiotu - zapisanie 2x na te same zajęcia ("na zapas") spowoduje brak możliwości zapisania na inne przedmioty obowiązkowe!
- W przypadku komunikatu: "BRAK WOLNYCH MIEJSC" konieczne jest wybranie innego terminu zajęć
- Prosimy zapoznać się z procesem rejestracji - opis poniżej - "Jak działa rejestracja"
- Konto na stronie zapisów można utworzyć wcześniej
- Istnieje możliwość anulowania wpisu (zmiana grupy) -proces opisany poniżej - "Jak anulować wpis"
- Wszelkie problemy prosimy rozwiązywać z nauczycielem prowadzącym przedmiot/grupę
- Platorma zapisów to odrębny system niż e-dziennik oraz Office 365
DO MOMENTU AKTYWACJI ZAPISÓW NA STRONIE BĘDZIE WIDOCZNY KOMUNIKAT "BRAK WOLNYCH MIEJSC"
UWAGA uczniowie PSM I st.
Wszyscy uczniowie instrumentów dętych kl III i IV c4 oraz V i VI c6 są automatycznie przydzieleni do zespołu instrumantalnego dętego, który odbywa się we wtorki w godz. 18:20-19:55.
UWAGA uczniowie PSM II st.
Przed zapisaniem się do wybranej grupy z zajęć teoretycznych prosimy zapoznać się z listą przydziałów uczniów do CHÓRU, ZESPOŁÓW, BIG-BANDU oraz ORKIESTRY. Listy dostępne są na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły.
Jak działa rejestracja:
KROK 1
Zarejestruj się na stonie zapisów
(można już teraz - podając imię i nazwisko ucznia)
KROK 2
Wybierz przedmiot oraz grupę i dodaj do koszyka
KROK 3
Wybierz kolejny przedmiot i grupę - dodaj do koszyka
KROK 4
Kliknij "Zarezerwuj terminy" i GOTOWE ;-)
WAŻNE !
Podczas rerestracji wypełnienie pola z numerem telefonu jest wymagane przez dostawcę usługi.
Z punktu widzenia Szkoły numer nie jest potrzebny, dlatego pole można wypełnić dowolnymi cyframi (minimum 8 lub 9), np. 123456789 lub 000000000.
Jak anulować wpis:
KROK 1
Zaloguj się na stronie rejestracji na utworzone podczas zapisów konto
KROK 2
Wybierz w menu z awatarem opcję "Moje rezerwacje"
KROK 3
Przy wybranym przedmiocie i grupie kliknij przycisk "Anuluj"